لزوم بکارگیری شایستگان اهل سنت در مدیریت کلان کشور | فراتاب
کد خبر: 6521
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1396 - 22:27
سید علاالدین حیدری مشاور استاندار کرمانشاه:

فراتاب - گروه سیاسی: مشاور و معین استاندار کرمانشاه در اورامانات گفت: مردم اهل سنت رأی بسیار بالایی به دکتر روحانی دادند و انتظار می رود شایستگان این بخش از جامعه در مدیریت های کلان و میانی کشور به کار گرفته شوند.
سید علاالدین حیدری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه ای پایدار است که تمام اقشار جامعه به آن احساس تعلق خاطر داشته و مشارکتی واقعی در فرایند این توسعه داشته باشند.
مشاور و معین استاندار کرمانشاه در اورامانات افزود: ساختن یک جامعه پویا بدون حضور همه اجزای تشکیل دهنده آن، یک خطای استراتژیک است. مطالبات اقوام و مذاهب ایرانی کاملاْ در چهارچوب قانون اساسی و سیاستهای نظام اسلامی هستند که همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم می باشند. لذا هرگونه غفلت و سهل انگاری در مسیر احقاق این حقوق و عدم توجه به مطالبات اهل سنت به مصلحت کشور نبوده و برخلاف توسعه پایدار ایران می باشد.
این فعال سیاسی منطقه اورامانات خاطرنشان کرد: البته وحدت ملی و اخوت اسلامی در ایران دارای ریشه های عمیق تاریخی و فرهنگی بسیار کهن است و با بی تدبیری برخی ها دچار خدشه نخواهد شد. اهل سنت اعتقاد و وفاداری خود را به ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها ثابت کرده اند و حضور و مشارکت حماسی آنها در انتخابات اخیر و خلق حماسه 29 اردیبهشت علی رغم تبلیغات وسیع دشمنان، خود شاهدی بر این مدعا است.
سید علاالدین حیدری ادامه داد: امیدوارم با تدبیر دولتمردان در کشور و همچنین استاندار محترم در استان کرمانشاه، شاهد بکارگیری شایستگان اهل سنت در مدیریت های کلان و میانی باشیم تا بیش از پیش نظاره گر عمیق تر شدن این همدلی و برادری ها در میان همه هم میهنان باشیم.

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار