کد خبر: 6270
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1396 - 15:14
وزارت اطلاعات ج.ا.ایران: مردم به شایعات توجه نکنند

فراتاب - گروه سیاسی: مدیرکل ضد تروریسم وزارت اطلاعات گفت: حوالی ظهر چهارشنبه و در پی تنگ کردن حلقه محاصره نیروهای حفاظتی و امنیتی در مجلس شورای اسلامی، یکی از تروریست ها خود را منفجر کرد.
پیش از این، مدیرکل ضد تروریسم وزارت اطلاعات از ورود چند تیم تروریستی به شهر تهران خبر داده بود که یکی از آن ها قبل از هر اقدامی دستگیر و تیم دیگر در حرم امام راحل مورد ضربه قرار گرفت.
این مقام وزارت اطلاعات افزوده بود: صبح چهارشنبه چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به عملیات تروریستی کردند که عوامل یک تیم قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند. وی ادامه داد: دو تیم دیگر حرم امام(ره) و ساختمان مجلس را مورد حمله قرار دادند که با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام یک فرد انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر خود را منفجر کرد.
به گفته این مقام وزارت اطلاعات تیم دیگر در میدان بهارستان اقدام به تیر اندازی به مراجعین و یکی از ساختمان های اداری مجلس کرده است که تیم مورد نظر تحت محاصره قرار دارد. وی همچنین خاطر نشان کرد: اطلاعات دقیق در خصوص این حادثه تروریستی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

اطلاعیه

مدیرکل ضد تروریسم وزارت اطلاعات از ورود چند تیم تروریستی به شهر تهران خبر داد که یکی از آن ها قبل از هر اقدامی دستگیر و تیم دیگر در حرم امام راحل مورد ضربه قرار گرفت. به گفته مقام وزارت اطلاعات:صبح چهارشنبه چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به عملیات تروریستی کردند که عوامل یک تیم قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند. وی ادامه داد: دو تیم دیگر حرم امام(ره) و ساختمان مجلس را مورد حمله قرار دادند که با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام یک فرد انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر خود را منفجر کرد. به گفته مقام وزارت اطلاعات تیم دیگر در میدان بهارستان اقدام به تیر اندازی به مراجعین و یکی از ساختمان های اداری مجلس کرده است که تیم مورد نظر تحت محاصره قرار دارد.
اطلاعات دقیق متعاقبا اعلام می شود.

 

اطلاعیه

روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر منتشر شده مبنی بر عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی و مترو به نقل از این وزارتخانه را نادرست خواند و تاکید کرد: تمام اطلاعیه ها از سایت رسمی واجا منتشر خواهد شد. در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی به نقل از وزارت اطلاعات و با منبع ایرنا آمده است که شهروندان از وسایل نقلیه عمومی و مترو استفاده نکنند. تاکنون چنین اطلاعیه‌ای از سوی این وزارتخانه صادر نشده است و مردم به شایعات توجه نکنند.

 

آخرین خبر:

شبکه خبر از هلاکت هر 4 تروریست حاضر در مجلس شورای اسلامی خبر داد و از پایان این حمله به مجلس خبر دادند

نظرات
آخرین اخبار