امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاههای صلاح الدین اربیل و زنجان | فراتاب
کد خبر: 6089
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1396 - 00:03

فراتاب - گروه فرهنگی: در چهار چوب همکاری های علمی و دانشگاهی فی مابین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق، هیئت رئیسه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در زنجان روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۲/۳ بنا به دعوت دانشگاه صلاح الدین وارد اربیل مرکز اقلیم کردستان شد و در روز دوشنبه ابتدا با آقای دکتر جوهر فتاح سعید معاون ریاست دانشگاه صلاح الدین دیدار و پس از تبادل نظر با ایشان و هیئت رئیسه دانشگاه، نهایتاً تفاهم نامه همکاری بین معاونین دو دانشگاه به امضاء رسید.
در این سفر جناب پرفسور یوسف ثبوتی بنیانگذار دانشگاه و از چهره های ماندگار آموزش عالی در ایران نیز حضور داشتند و در جمع برخی اساتید و معاونین دانشکده علوم پایه دانشگاه صلاح الدین به ایراد سخنرانی پرداختند.
اعضای دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه ی زنجان در مراسم بزرگداشت روز شهدای دانشجو که در دانشکده ی علوم پایه دانشگاه صلاح الدین برگزار می شد حضور پیدا کردند و یاد شهدای دانشجوی قلعه دیزه ۱۹۷۴/۴/۲۴ را گرامی داشتند. در این دیدارها آقای محمد شیرزاد رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و آقای فرامرز صفری مسئول روابط عمومی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند.
لازم به ذکر است که قرار است روز سه شنبه نیز جلسات کارگروه های تخصصی در رشته های مختلف از جمله شیمی، فیزیک و ریاضیات بین طرفین برگزار گردد.

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار