کد خبر: 5626
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1395 - 21:50
داعش برای جبران شکست‌های خود در شرق موصل سعی کرده تا جبهه صلاح الدین و دیالی را شعله ور کند که با ناکامی‌هایی روبه‌رو شد.

فراتاب: به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، نیروهای حشد شعبی و پلیس دیالی حملات گسترده داعش به صلاح الدین و بعقوبه را ناکام گذاشته و ده‌ها تروریست را از پای درآوردند.

حشد شعبی عراق اعلام کرد که حمله داعش در منطقه حمرین و مناطق شرق صلاح الدین را ناکام گذاشته و چهار خودروی تروریست‌ها را منهدم کرده است.

تروریست‌های داعش که اخیرا شکست سختی را در شرق موصل متحمل شدند و تلاش می‌کنند تا با حملات انتحاری و گشودن جبهه‌هایی در مناطق دیگر مانع پیشروی گسترده ارتش عراق شوند. این حملات قبل از آغاز عملیات آزادی غرب موصل صورت گرفته است.

همچنین فرماندهی پلیس دیالی از منهدم کردن چند خودروی وابسته به داعش در جریان عملیات گسترده‌ای در پنج منطقه شمال شرق بعقوبه خبر داد.

جاسم السعدی، فرمانده پلیس استان دیالی اعلام کرد که نیروهای مشترک عملیات امنیتی را در مناطق کانی ماسی، عین السمک، وادی جند، بئر النفط و وادی حدید در شمال شرق بعقوبه انجام دادند که به منهدم کردن سه خودروی زرهی، سه موتورسیکلت، ۲۶ بمب و خنثی کردن هشت بمب منجر شد.

این عملیات امنیتی از سوی نیروهای ارتش، پلیس و حشد شعبی صورت گرفت.

منبع: ایسنا

نظرات
آخرین اخبار