کد خبر: 539
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 22:20
هر افراط‌گرایی که برای اولین بار وارد محدودۀ تحت کنترل گروه داعش شده باید همۀ اطلاعات شخصی خود را فاش کند. این افراد همچنین می‌بایست ذکر کنند که می‌خواهند چه نقشی در این گروه تروریستی داشته باشند.

فراتاب، به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، یک تروریست عضو داعش اسناد مذکور را قبل از جدا شدن از این گروه از رئیس پلیس امنیت داخلی داعش ربوده وبه شبکه خبری اسکای نیوز انگلیسی در قالب یک فلش مموری ارائه داد. 

شبکه خبری اسکای نیوز افزود:منبع این بیانیه ها فرم های عضویت در داعش است که تروریست ها میان 51 تابعیت خود توزیع کردند.

بر اساس این گزارش برخی اسناد هویت تروریست های داعشی را که پیش از این معروف نبوده ودر حال حاضر در غرب اروپا، آمریکا ، کانادا، خاورمیانه وشمال آفریقا مستقرند افشا می کند. 

بر اساس فرم‌های مصاحبه ای که شبکه خبری اسکای نیوز برای عضوگیری داعش منتشر کرده که شامل 23 سوال و پاسخ ازجمله، نام خانوادگی، نام مستعار،نام مادر ،گروه خونی ، تاریخ تولد، تابعیت ، شغل ،آدرس ، تلفن ، محل اقامت ،حرفه ،میزان تحصیل،میزان اطلاعات دینی ،مهارت جنگی وکشورهایی که از آن برای ورود به سوریه عبور کرده با ذکر تاریخ ونام شخصی که از وی خواسته مشخص کرده است. 

در فرم‌های مصاحبه از نیروهای داوطلب برای عضویت در گروه داعش از آن‌‎ها خواسته شده است که بین وظایفی نظیر عامل بمب‌گذار، سرباز یا دیگر مشاغل انتخاب کنند و جزئیات هر «تجربۀ» افراط‌گرایانۀ خود را شرح دهند.

این اسناد نخستین بار روز سه‌شنبه (18 اسفند) و یک روز پس از آن انتشار یافت که اعلام شد سرویس امنیتی سازمان اطلاعات آلمان به بیش از 1 هزار سند مربوط به گروه تروریستی داعش دست پیدا کرده است.

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار