کد خبر: 5388
تاریخ انتشار: 6 بهمن 1395 - 19:15
ارتش سوریه برخی از پایگاه‌های داعش در حومه حمص را تحت کنترل خود درآورد. این در حالیست که درگیری‌ها میان افراد مسلح جبهه النصره با گروه‌های مسلح مخالف در حومه غربی حلب و برخی از مناطق ادلب ادامه دارد.

فراتاب: به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم،‌ یک منبع نظامی سوری گفت که یگان‌های ارتش سوریه با کنترل کامل بر منطقه بئر الفواعرة در جنوب فرودگاه التیفور با فاصله‌ای حدود 15 کیلومتر پس از عملیات شدید علیه تروریست‌های داعش،‌ پیشروی جدیدی را در منطقه التیفور در حومه شرقی حمص رقم زدند و در جریان این درگیری‌ها ده‌ها تن از تروریست‌های داعش کشته و زخمی شدند.

این منبع گفت که پیشروی جدید ارتش و کنترل بر منطقه بئر الفواعرة می‌تواند امنیت فرودگاه التیفور را به صورت کامل تامین کرده و مانع از هر گونه حمله تروریستی احتمالی به آن شود.

یگان‌های ارتش سوریه در حملات به محورهای تحرکات تروریست‌های داعش در مسیر خان المنقوره – مثلث تدمر در شمالی‌ترین منطقه ریف دمشق جان چندین تروریست داعشی را گرفتند.

یگان‌های ارتش سوریه همچنین حمله داعش به فرودگاه دیر الزور را در ساعات گذشته ناکام گذاشتند که این امر پس از درگیری‌های شدید با اعضای داعش صورت گرفت.

در حومه شرقی حلب نیز درگیری‌های شدیدی میان یگان‌های ارتش سوریه با اعضای داعش در محور جنوب غربی شهر الباب به وقوع پیوست.

در اطراف دمشق نیز منابع رسانه‌ای گفتند که درگیری‌هایی میان افراد مسلح با یگان‌های ارتش سوریه در نزدیکی شهر حرستا در غوطه شرقی به وقوع پیوست.

در همین حال وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که شش جنگنده روسی امروز چهارشنبه مواضع داعش را در استان دیر الزور سوریه برای سومین روز متوالی بمباران کردند.

از سوی دیگر، پایگاه العهد گزارش داد که بخش هماهنگی‌های افراد مسلح اعلام کرده است که تروریست‌های جبهه النصره به زندان مرکزی ادلب که تحت کنترل جیش الفتح است، یورش بردند.

منبع: ایسنا

نظرات
آخرین اخبار