کد خبر: 5383
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1395 - 20:27
قابل توجه داوطلبان آزمون وکالت و آزمونهای ارشد و دکترای حقوق
موسسه چتر دانش شیراز یکی از موسسه های آموزشی مطرح کشور است که با یک برنامه ریزی مناسب و ارائه کلاسها، کتب و جزوات متناسب شانس قبولی شما را بیش از پیش می کند

فراتاب - گروه دانش: موسسه و انتشارات چتر دانش نامی آشنا برای هر دانشجوی حقوق و حقوقدان است، این موسسه ی آمورشی که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است در یک فاصله زمانی کوتاه مدت موفق شده است تا بیش از یکصد شعبه ی فعال در سراسر کشور دایر کند که این امر از یکسو از مدیریت منسجم و دارای برنامه راهبردی آن خبر می دهد و از سوی دیگر از اقبالی کاملا در سطح ملی از شیوه آموزشی و منابعی که در اختیار داوطلبان قرار می دهد، حکایت دارد.

موسسه چتردانش امسال 94 رتبه تک رقمی و بیش از 900 نفر آمار قبولی داشته است. همچنین در سال گذشته 84 رتبه ی تک رقمی و 800 نفر قبولی را در کارنامه ی آماری خود به جای داده است

از جمله مهمترین ویژگی ها و دستاوردهای این موسسه موفق در حوزه حقوق عبارتند از «ارائه ی مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی برای بیش از 40 هزار نفر از داوطلبان آزمون های مختلف حقوقی» و «چاپ 360 عنوان کتاب و نشر افزون بر 600 هزار جلد کتاب در زمینه های گوناگون حقوقی». لازم به ذکر است که این موسسه در سال 1390 اقدام به واگذاری نمایندگی به شهرستان های مختلف نموده است که در این بین «نمایندگی شیراز چتر دانش» یکی از موفق ترین نمایندگی های این موسسه به شمار می رود که علت آن هم علاوه بر ارائه خدماتی کاملاً هم سطح با دفتر مرکزی در تهران، متاثر از کیفیت قابل توجه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این نمایندگی است، که این امر با استقبال قابل توجه داوطلبان قرار گرفته است.

 

اهداف موسسه چتر دانش

ارائه ی خدمات متمایز در رشته ی حقوق و هدایت تحصیلی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد هدف اصلی این موسسه را تشکیل می دهد که در این زمینه دوره های مختلفی را مانند برگزاری آزمون ها، کلاس ها و ارائه کتاب های آموزشی در جهت افزایش توانمندی داوطلبان، در برنامه کار خود قرار داده است.

 

 چتر دانش در سایه ی دانش گستر

هرچند برند چتردانش فقط در زمینه ی حقوق فعالیت می کند ولی این موسسه در قالب آموزش عالی دانش گستر نیز فعالیت دارد که این موسسه حوزه های مختلفی را مانند ام.بی.ای، زبان های خارجه، کارشناسی ارشد و دکتری کلیه رشته ها و فراگیر پیام نور را داراست که دپارتمان حقوقی این موسسه در اختیار «چتر دانش» است.

 

ویژگی آزمون های چتر دانش

آزمون های این موسسه در سه دوره برگزار می شود که هریک دارای ویژگی ها و شرایط خاصی برای داوطلبان مختلف هستند:

  • گروه نخست اسفند ماه: در این گروه 20 مرحله آزمون مختلف برگزار می شود.
  • گروه دوم خرداد ماه: این دوره برای افرادی که اردیبهشت ماه آزمون ارشد داشته اند و قصد دارند از خرداد آماده ی آزمون وکالت شوند، بسیار مناسب است.
  • گروه سوم آبان ماه: شامل آزمون های جامع می شود.

 

مزیت آزمون ها:

مهمترین مزیت آزمون های موسسه چتر دانش استفاده نکردن از آرشیو سوالات است در نتیجه سوالات با بهترین کیفیت طرح می شوند که هدف طراح سوال ترغیب داوطلب به درک مفهومی سوالات است و نه صرفاً تاکید بر حفظیات.

 

شیوه برگزاری آزمون ها:

آزمون ها به دو صورت حضوری و اینترنتی برگزار می شود و با توجه به جامعه آماری سرشاری که این موسسه دارد، داوطلبان می توانند سطح علمی خود را با داوطلبان کل کشور تخمین بزنند. (لازم به ذکر است که کلاس های مجازی موسسه از فروردین 1396 شروع خواهد شد)

بعد از هر آزمون به مدت زمان 10 دقیقه برای هر شرکت کننده کارنامه ای صادر  می شود و کارنامه ی نهایی هر داوطلب که مقایسه ی وی با داوطلبان کل کشور است ساعت 20:00 همان روز در پروفایل شخصی قرار داده می شود.

علاوه بر پاسخ نامه ی تشریحی که به هر داوطلب ارائه داده می شود؛ یک فایل صوتی که توضیح سوالات آزمون است، نیز در پروفایل داوطلب قرار می  گیرد.

تجربه این موسسه نشان می دهد که 86 الی 90 درصد آزمون ها تشابه بسیاری با آزمون اصلی داشته است و این امر باعث تحقق تخمین رتبه ای است که این موسسه برای داوطلبان پیش بینی کرده است.

 

 حضور اساتید برجسته در سطح اول کشور

در این موسسه از دو گروه اساتید داخلی و اساتید پروازی بهره گرفته می شود. اساتید داخلی این مجموعه شامل اساتید مطرح دانشگاه های شیراز هستند که خود نیز با مفاهیمی که باید برای آزمون وکالت مطالعه شود آشنا هستند. استادهای پروازی از اساتید دانشگاه تهران به شمار می روند و برای کلاس های جمع بندی عازم شیراز می شوند، این اساتید در حوزه و زمینه ی حقوق بسیار مطرح بوده و کتاب های چندی را در این زمینه تالیف کرده اند.

 

 

 

 شعبه چتردانش در شیراز در کنار شعبه مرکزی در تهران، تنها مراکزی هستند که علاوه بر برگزاری آزمونها، کلاسهای آموزشی و آمادگی در سطح یکسانی از کیفیت را برای دانشجویان برگزار می کنند

دستاوردها و چشم اندازهای چتر دانش

از دستاوردهای این موسسه می توان به انتشارات فوق العاده قوی آن اشاره کرد که کتب و جزوات ارزنده ای را در رشته ی حقوق ارائه می دهد، این موسسه امسال 94 رتبه تک رقمی و بیش از 900 نفر آمار قبولی داشته است. همچنین در سال گذشته 84 رتبه ی تک رقمی و 800 نفر قبولی را در کارنامه ی آماری خود به جای داده است.

 

نکته کاملاً متمایزی که در موسسه چتردانش در مقایسه با دیگر موسسات کمک آموزشی کشور وجود دارد، این است، که در چتردانش تنها برای دوران تحصیل و یا آزمون ها برنامه ریزی نشده است، بلکه حتی در صورتی که داوطلبی از آزمون وکالت نیز با سربلندی خارج شود، می توانند از دیگر خدمات و کلاس های موثر و کاربردی این موسسه برخوردار شود، عمده این اهداف و خدمات به شرح زیر هستند:

 

  • ارائه ی خدمات به داوطلبانی که به تازگی وارد رشته ی حقوق شده اند و در حال تحصیل هستند
  • ارائه بهترین خدمات مشاوره ای و آموزشی برای داوطلبان آزمون وکالت
  • ارائه به روزترین خدمات آموزشی و مشاوره ای برای داوطلبان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا
  • انتشار جدیدترین و بهترین کتب آموزشی و حقوقی برای بسط دانش حقوقی اساتید، دانشجویان و علاقمندان
  • برگزاری دوره های علمی -کاربردی برای کارآموزان دوره وکالت از قبیل آموزش مفاهیمی مانند: «پیگیری پرونده ها»، «تسلط در دادگاه»، «آشنایی با شیوه کار وکلای برجسته»، «بررسی پرونده های مشهور حقوقی در سطح کشور به عنوان الگوهای موفق» و ...

 

بهره مندی از مدیران جوان، پرشور و خوش فکر

یکی از ویژگی های ممتاز موسسه چتردانش تلاش برای ارتقای تدریجی و مرحله به مرحله توان مدیریتی خود چه در سطح تهران و چه در سطح کشور است. در همین زمینه یکی از مهمترین استراتژی های این موسسه، بهره گیری از مدیریان جوان، تحصیل کرده، پرانرژی و البته خوش فکر است. همچنین باید گفت امروزه زنان ایرانی ثابت کرده اند که در بسیاری از مسائل سیاسی، اقتصادی و می توانند پیشرفت های چشمگیری داشته باشند و موفقیت های بسیاری را کسب کنند که این موفقیت ها علاوه بر بهبود موقعیت شخصی بر پیشرفت جامعه نیز تاثیر فراوانی خواهد داشت. در موسسه چتر دانش نیز ایجاد فضای کافی و مناسب و فرصت های برابر برای بانوان موفق چه در پست های مدیریتی و چه در پست های مشاوره ای، تدریس و ... یکی از اولویت ها بوده است. 

در همین راستا سرکار خانم «شیما سروش مهر» که خود دانشجوی دکترای رشته مدیریت بازرگانی است و فعالیت خود در چتردانش را ابتدا به عنوان یک مشاور آغاز کرده بود، یک مثال کامل روشن و بارز برای نشان دادن جهت گیری های مدیریتی و دادن فرصت به زنان خوشفکر و پرتلاش در چتردانش است.

وی اینک مدیریت دفاتر شیراز، آباده و یاسوج را بر عهده دارد، و توانسته است طی مدت حضورش پویایی و ابتکارات قابل توجهی در راستای بهبود شاخصه های کیفی و کمی موسسه را انجام دهد امری که منجر به افزایش رضایت و البته حضور داوطلبان شده است. همچنین تعامل سازنده و دوستانه میان مدیریت مجموعه با کارکنان بخش های مختلف، باعث شده است تا فضای دوستانه و کاملاً پرنشاطی در کلیت این موسسه حاکم شود، همانطور که اشاره شد، دفتر چتردانش شیراز یکی از موفق ترین دفاتر این موسسه در سطح کشور به شمار می رود که بی شک بخشی از این موفقیت ناشی از مدیریت مناسب و البته تلاش شبانه روزی همه کارمندان و اعضای آن است.

 

یک گام جلوتر از دیگران با چتر دانش شیراز!

همانطور که می دانیم موسسات آموزشی بسیاری در کشور حضور دارند که در زمینه های مختلف و از جمله حقوقی مشغول به فعالیت هستند، موسساتی که بسیاری از آنها حرفه ای و دارای شیوه های منحصر به فرد خود هستند که برجستگی خاصی به آنها داده است؛ اما در این بین ما در موسسه «چتردانش شیراز» یک شعار عملی و اثبات شده داریم: «یک گام جلوتر از دیگران با چتردانش شیراز» و برای این شعار خود دلایل زیاد و محکمی داریم که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهد شد:

 

  1. برگزاری کلاس های اختصاصی: موسسه چتردانش شیراز یکی از مزیت های قابل توجه و متقاوتش با دیگر شعبه ها در کشور، برگزاری کلاس های اختصاصی در کنار آزمون های هماهنگ است. کلاس هایی که با توجه به حضور اساتید برجسته باعث شده است، تا بعضاً راه دانشجویان و داوطلبان برای رسیدن به هدف علمی و میزان آمادگی نسبی و لازم جهت شرکت در آزمون، کوتاه تر و سهل تر گردد. این موضوع باعث شده است تا شعبه شیراز موفق شود در سطحی پایاپای با شعبه اصلی تهران گام بردارد و با جذب اساتید برجسته، فاصله های ممکن که بعضاً در میان دفاتر شعب شهرستان ها با دفتر مرکزی در تهران وجود دارد، را از میان بر دارد. (لازم به ذکر است، که دیگر شعب چتر دانش در کشور عمدتاً به برگزاری آزمون های هماهنگ دست می زنند و کلاس های آموزشی در این خصوص  برگزار نمی کنند، که این امر حاکی از مزیت و اهمیت این موضوع در دفتر شیراز است)
  2.  برگزاری کلاس های مجازی: یکی دیگر از مزایای موسسه دانش گستر شیراز، برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی است، مزیتی که باعث می شود تا داوطلبان بدون هیچگونه نگرانی از بابت دوری و نزدیکی جغرافیایی، در هرکجای کشور (و حتی خارج از کشور) که هستند، از طریق کلاس ها خود را مهیای آزمون های وکالت، ارشد و دکترا کنند.
  3.  تلفیق تجارب موفق موسسات پیشرو: کلاس های شعبه شیراز با همکاری موسسه «دانش گستر» در حال برگزاری است و در این امر از تجارب موسسه مذکور نیز استفاده می کند، تلفیق تجارت دو موسسه موفق چتر دانش و دانش گستر باعث هرچه خاص و ممتازتر شدن کلاس ها و برنامه های شعبه شیراز در مقایسه با دیگر شعب سراسر کشور شده است.
  4.  برگزاری آزمون های سراسری: برگزاری منظم، دقیق و حرفه ای آزمون ها در سطح کشوری یکی دیگر از اقدامات شعبه شیراز است، ایجاد فضایی شبیه سازی شده با فضای امتحان، امکان دادن سریع و دقیق کارنامه ها، معادل سازی رتبه داوطلب با رتبه محتمل وی در آزمون اصلی، نشان دادن میزان پیشرفت در یادگیری و رتبه در مقایسه با دیگر داوطلبان و در دسترس بودن مشاوران و تحلیلگران کارنامه ها از جمله این اقدامات به شمار می رود.
  5.  کلاس ها و امکانات سخت افزاری پیشرفته: یکی دیگر از نکات مهمی که در بعد سخت افزاری در موسسه چتردانش شیراز به آن توجه ویژه ای شده است، برپایی کلاس ها در یک وضعیت استاندارد قابل توجه فیزیکی و استفاده از تکنولوژی های بروز صوتی و تصویری و ... است. این امر باعث راحتی هرچه بیشتر داوطلبان و افزایش رضایت شان از حضور بر سر کلاس ها شده است.
  6.  پویایی در جذب اساتید برجسته کشوری: همانطور که اشاره شد موسسه چتردانش شیراز تلاش وافری دارد تا گام به گام با شعبه مرکزی در تهران حرکت کند، یکی از مهمترین اقدامات در این حوزه، جذب اساتید طراز اول کشور برای تدریس است. بخشی از اساتید موسسه از اساتید حرفه ای استان فارس هستند، و بخشی دیگر از اساتید بصورت پروازی و از تهران به شیراز بصورت مستمر و منظم تامین می شوند. گروه مدیریت شیراز بصورت آنلاین و با بررسی دقیق شرایط کنکور و توان اساتید در تلاش است تا همواره قوی ترین و موثرترین اساتید را برای هرکلاسی جذب نماید و این امر باعث افزایش پویایی کلاس های این موسسه و تقویت آن شده است.
  7.  انتشارات و آرشیو غنی و پیشرفته: در اختیار داشتن سیستم انتشاراتی پیشرفته یکی دیگر از مزایای قابل توجه موسسه چتردانش شعبه شیراز است به نحوی که در این موسسه می توان برای هر 6 درس مربوط به آزمون وکالت، و منابع لازم برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توان بروزترین و دست اول ترین کتاب ها و جزوات را در کیفیتی قابل توجه تهیه کرد و از این حیث دانشجویان با هیچ مشکلی مواجه نبوده و نیازی برای تهیه این کتب و جزوات از تهران و یا دیگر شعب ندارند.
  8.  تالیف ویژه کتاب هایی بی نیاز از منابع کمک آموززشی دیگر: نحوه تالیف و طراحی کتاب ها به گونه ای است، که باعث می شود هرکتاب داوطلب را از دیگر منابع موازی بی نیاز کند، و حتی نیازی نخواهد داشت تا از منبع اصلی استفاده کند. چرا که کتب مربوطه علاوه بر پوشش همه مطالب مهم و فابل تامل در منبع اصلی بصورت منسجم و دسته بندی شده، دارای تست ها و آزمون های خاص خود نیز هستند و این امر سبب می شود تا درگیری های ذهنی داوطلبان برای تهیه دیگر کتب کمک آموزشی به شدت کاهش یابد و مطالعه و بخصوص سرعت یادگیری آنان را بیشتر از قبل کند.
  9.  مشاوران خوشفکر، دلسوز و پرشور: بی شک یکی از مهمترین سرمایه های شعبه دانش گستر شیراز به داشتن مشاورین حرفه ای، خوشفکر، دلسوز و پرشور آن باز می گردد که در تمام طول دوره در تلاش هستند علاوه بر استفاده از متدهای بروز آموزشی و مشاوره ای از شیوه های روانشناسی و تهییج داوطلبان برای افزایش انگیزه و مطالعه استفاده کننند، تا در فضایی با حداقل استرس و حداکثر آرامش زمینه موفقیت هرچه بیشتر داوطلبان فراهم شود.
  10. سیستم هر داوطلب یک پشتیبان: و سرانجام اینکه هر داوطلب در موسسه چتردانش شیراز می تواند از بدو ورود و ارتباط با موسسه یک پشتیبان اختصاصی برای خود داشته باشد، پشتیبانی که در تمامی مراحل، داوطلب را در اجرای هرچه بهتر برنامه و رسیدن به هدفش، که همانا کسب رتبه ای ممتاز و درخشان در آزمون است، را یاری کند.

 

 

آدرس چتردانش شیراز:

شما از یکی از سه طریق زیر می توانید با موسسه چتردانش شیراز در تماس باشید:

تلفنی:۰۷۱۳۲۳۰۰۳۷۱

حضوری: شیراز. چهارراه پارامونت (ابتدای قصردشت)، روبروی بانک صادرات، موسسه دانش گستر

کانال تلگرامی: @shirazchatredanesh

 

 

 

 

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید:

 

 

 

 

 

نظرات
آخرین اخبار