کد خبر: 4708
تاریخ انتشار: 3 آذر 1395 - 08:43
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که سپاه پنجم ارتش سوریه از افراد داوطلب تشکیل شده تا به همراه سایر یگان های ارتش و نیروهای مسلح و هم پیمانان، تروریسم را ریشه کن کند.

به گزارش فراتاب به نقل از سانا، ارتش سوریه از گسترش یگان های خود با حضور نیروهای داوطلب بیشتر خبر داد.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که سپاه پنجم ارتش سوریه از افراد داوطلب تشکیل شده تا به همراه سایر یگان های ارتش و نیروهای مسلح و هم پیمانان، تروریسم را ریشه کن کرده و امنیت و ثبات را به سراسر سوریه بازگردانند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح  با صدور بیانیه ای تاکید کرد که سپاه پنجم ارتش سوریه، در واکنش به تحولات سریع رویدادها و برای گسترش موفقیت های نیروهای مسلح و همچنین در پاسخ به خواست ملت سوریه جهت پایان دادن به عملیات تروریستی در اراضی سوریه تشکیل شده است.

فرماندهی کل ارتش همچنین از گروه های تروریستی در محله های شرقی حلب خواست کمک‌های غذایی را در میان نیازمندان توزیع کرده و از غیرنظامیان به عنوان گروگان و سپر انسانی استفاده نکنند.

در این بیانیه ای آمده است: ارتش سوریه از افراد مسلح درخواست می کند بمب‌ها و مین‌های کار گذاشته شده در گذرگاه‌ها را خنثی کرده و به غیرنظامیان اجازه بدهند از شرق حلب خارج شوند.

فرماندهی کل ارتش در این بیانیه ای تأکید کرد که تمامی اطلاعات لازم را درباره اماکن حضور افراد مسلح، مراکز و مقرهای آن‌ها در اختیار دارد و تمامی تحرکاتشان در شرق حلب را رصد می‌کند.

در همین راستا نیز ۷ نفر از اهالی مناطق شرقی حلب موفق شدند از این منطقه فرار کنند و خود را به نقاط حضور نیروهای ارتش سوریه در محور سلیمان الحلبی برسانند.

منبع: مهر

نظرات
آخرین اخبار