۵۵مورد نقض آتش بس توسط گروههای مسلح در سوریه | فراتاب
کد خبر: 4422
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 09:38
ثبت ۵۵ مورد نقض آتش بس از سوی گروه های مسلح طی ۲۴ ساعت گذشته و هلاکت بیش از ۵۰ تروریست در درگیری با نیروهای ارتش در حومه شمالی «درعا» از جمله اخبار و تحولات سوریه است.

به گزارش فراتاب به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی حمیمیم ویژه هماهنگی آتش بس در سوریه از ثبت ۵۵ مورد نقض آتش بس در این کشور از سوی گروه های مسلح طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه روزانه خود اعلام کرد در طول این مدت ۵۵ مورد نقض آتش بس از سوی گروه های مسلح ثبت شده است که ۱۹ مورد در دمشق، ۳۰ مورد در حلب، ۴ مورد در لاذقیه و یک مورد نیز در هر کدام از داریا و حماه روی داده است.

وزارت دفاع روسیه همچنین از افرایش مناطق ملحق به توافقنامه آتش بس در سوریه به ۸۶۸ منطقه در پی پیوستن سه منطقه جدید به این توافق در استان حماه خبر داد.

بنا بر بیانیه وزارت دفاع روسیه مذاکرات با گروه های مسلح در دمشق، حمص، حماه، القنیطره و حلب برای پیوستن به آتش بس و روند مصالحه ادامه دارد.

از سوی دیگر بیش از ۵۰ تروریست از جمله سرکردگانی از گروه های تروریستی موسوم به «جبهه النصره» و «احرارالشام» در جریان تلاش ناکام برای حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه شمالی «درعا» به هلاکت رسیدند.

در همین حال گروه تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» به کشته شدن یکی از سرکردگان نظامی خود در غرب حلب از سوی نیروهای ارتش سوریه اعتراف کرد. همچنین سرکرده شناسایی گروه تروریستی موسوم به «مقداد بن عمرو» در درگیری با ارتش سوریه و هم پیمانان آن در غرب حلب به هلاکت رسید.

منبع: مهر

94105

نظرات
آخرین اخبار