کد خبر: 4397
تاریخ انتشار: 8 آبان 1395 - 22:46
متخصص آمریکایی که 8 دوره انتخابات آمریکا را درست پیش بینی کرده است
پروفسور مشهور آمریکایی که سیستمی را ابداع کرده که به پیش بینی صحیح هشت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کمک کرده، می‌گوید ترامپ پیروز انتخابات هشتم نوامبر خواهد بود.

فراتاب-گروه بین الملل: به گزارش فراتاب به نقل از دیلی میل، پروفسور آلن لیچمن درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا گفت که براساس سیستم پیش بینی او دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آینده بسیار نزدیک شده است.

 
پیش‌بینی آلن لیچمن مبتنی بر شرط بندی های شانسی یا عقاید سیاسی نیست بلکه این پیشگویی او براساس مجموعه‌ای از سیزده گزاره انجام می شود که جواب  کوتاه «درست- غلط» دارند.
 
سیزده گزاره «آلن لیچمن» برای پیش بینی در کتاب او تحت عنوان «پیش بینی رئیس جمهور آینده، کلیدهایی برای ورود به کاخ سفید» با جزئیات بیان شده است.
 
 
«آلن لیچمن» با استناد به سیستم پیش بینی خود که نزدیک به 30 سال است براساس آن انتخابات را پیش بینی می کند تصریح می کند که با توجه به اینکه حزب حاکم نتوانسته است اکثریت مجلس را از آن خود کند و اینکه هیچ تغییر محسوسی در سیاست دولت دوم اوباما ایجاد نشده و همچنین نداشتن هیچ نوع موفقیت چشمگیری در سیاست خارجی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو شکست می خورد.
 
این استاد برجسته تاریخ دانشگاه آمریکا که از سال 1984 تاکنون نتایج تمام انتخابات تاکنونی ریاست جمهوری آمریکا را به درستی پیش بینی کرده است با بیان اینکه تاکنون 6 گزاره از 13 گزاره در خصوص وضعیت حزب حاکم و هیلاری کلینتون پاسخ منفی دارند عقیده دارد که دونالد ترامپ برنده انتخابات آتی ریاست جمهوری خواهد بود.
 
منبع: میهن امروز
نظرات
آخرین اخبار