کد خبر: 4324
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 00:10
بانك صنعت و معدن در نيمه نخست سال جاري تسهيلاتي بالغ‌بر 7 هزار و 700 ميليارد ريال را براي پرداخت به طرح‌هاي كوچك و متوسط كشورمان به تصويب رساند.

فراتاب: به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن رقم ياد شده در مقايسه با مبلغ 6 هزار و 500 ميليارد ريال تسهيلات مصوب اين طرح‌ها در مدت مشابه سال قبل بيانگر18 درصد رشد در زمينه ياد شده است.بيش از 16 درصد از تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال گذشته به طرح‌هاي كوچك و متوسط پرداخت شده است.همچنین در خبر دیگری اعلام شد، هياتي متشكل از اعضاي اتاق بازرگاني ايران و انگليس با حضور در بانك صنعت و معدن با حسين‌عسكري عضو هيات‌مديره اين بانك ديدار و گفت‌وگو كردند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن در اين ديدار كه به‌منظور دستيابي به راه‌هاي افزايش همكاري دوكشور انجام شد عسكري به تشريح قابليت‌هاي كشورمان براي مشاركت‌هاي اقتصادي و صنعتي پرداخت.

وي با بيان تاريخچه‌اي از خدمات بانك صنعت و معدن كه اخيرا وارد شصتمين سال فعاليت خود شده است، افزود: 16 درصد از سهم تسهيلات اعطايي به صنايع كشورمان به اين بانك تعلق دارد.عسكري تصريح كرد: در سال‌هاي 2014 و 2015 ميلادي بانك صنعت و معدن بيش از 9 ميليارد دلار LC براي طرح‌هاي صنعتي كشورگشايش كرده، 6 هزار و 300 پروژه را به تصويب رسانده و 480 پروژه را به اتمام رسانده است.عضو هيات‌مديره بانك صنعت و معدن با اشاره به تامين مالي پروژه‌هاي زيربنايي از سوی اين بانك نظير نيروگاه، فولاد، قطار سريع‌السير و... گفت: بانك صنعت و معدن تنها بانك توسعه‌اي كشور در بخش صنعت و معدن است و بيشترين تمركز خود را بر بخش خصوصي قرار داده است.وي درخصوص روند كاهش تورم در كشور بيان کرد: با توجه به سياست‌هاي مناسب، مديريت مالي و برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده توسط دولت پيش‌بيني مي‌شود كه نرخ تورم سير نزولي داشته باشد.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات
آخرین اخبار