کد خبر: 3992
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1395 - 16:31
اسلید ویلسون یا Deathstroke در «بتمن» مقابل بروس وین قرار خواهد گرفت و آدم بده اصلی فیلم بعدی بن افلک خواهد شد.

به گزارش فراتاب، بن افلک شوخی نمی کرد! شخصیت Deathstroke واقعا شخصیت منفی اصلی فیلم جداگانه «بتمن» خواهد بود که او مسئولیت کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. اوایل صبح دوشنبه، این بازیگر که نقش شوالیه سیاه را بازی می‌کند یک پست مرموز در توییتر خود منتشر کرد که در آن ویدیویی قرار داشت. در ویدیو، یک آدم بده جدید دیده می شود که به شیوه ای بسیار سینماتیک به سمت دوربین حرکت می کند. این حرکت او باعث شد هواداران این شخصیت حسابی هیجان زده بشوند و حدس و گمان های بسیاری بزنند.
شخصیتDeathstroke به دست مارو وولفمن و جورج پرز خلق شد. او یک سرباز مزدور و آدم کش حرفه ای است که نخستین بار در کمیک شماره دوم «The New Teen Titans» محصول سال ۱۹۸۰ دیده شد. ویزارد مگزین به او لقب بیست و چهارمین شخصیت منفی تاریخ را داد.
علاوه بر این در سال ۲۰۰۹، این شخصیت سی و دومین شخصیت منفی کمیک بوکی تاریخ به انتخاب آی جی ان نام گرفت. این شخصیت که با نام های Deathstroke the Terminator و یا Slade خالی هم شناخته می شود، بزرگترین آدمکش در تاریخ کمیک های دی سی است. او در کمیک بوک ها هم در چند بازه مختلف مقابل بتمن قرار گرفته است. نخستین برخورد این دو شخصیت محبوب به کمیک جدای دی سی مربوط به این شخصیت در سال ۱۹۹۱ بازمی‌گردد که در خط داستانی «شهر آدمکش‌ها» مطرح شد و در آن Deathstroke حسابی بتمن را کتک زد.
بن افلک که چندی پیش با فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» راهی سینماها شد از نویسندگان فیلمنامه آ« فیمل نیز بود و حتی سر صحنه فیلمبرداری نیز نظرهایی می‌داد. هنوز این فیلم اکران نشده بود که کمپانی برادران وارنر اعلام کرد می‌خواهد فیلم «بتمن» جدیدی به کارگردانی بن افلک بسازد. این در حالی است که افلک با فیلم «جوخه خودکشی» از ۵ آگوست راهی پرده‌های سینماها ‌شده و هر چند نقش کوچکی در این فیلم دارد، اما نشان داده که قصد دارد مدتی در نقش این شخصیت باقی بماند. چندی پیش اعلام شد افلک هم کارگردان فیلم بعدی است و هم مسئولیت نوشتن فیلمنامه فیلم «بتمن» را با همکاری جف جانز، نویسنده تحسین‌شده کمیک‌بوک و مدیر ارشد خلاق کمپانی دی‌سی انترتینمنت برعهده دارد. گفته شده داستان این فیلم بعد از اتفاقات فیلم‌های «طلوع عدالت» و همچنین فیلم سال ۲۰۱۷ «لیگ عدالت» که مجموعه‌ای از ابرقهرمانان دنیای دی‌سی را کنار هم می‌آورد، به وقوع می‌پیوندد.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار