کد خبر: 3991
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395 - 17:35
کیلین مورفی بازیگر «پیکی بلایندرز» می گوید کارگردان «دانکرک» دلیل خوبی برای انتخاب خواننده جوان برای حضور در فیلمش داشت.

به گزارش فراتاب، وقتی اعلام شد که هری استایلز قرار است در فیلم «دانکرک» نقش‌آفرینی کند، سخت می شود باور کرد که این انتخاب هیچ دلیلی غیر از این داشته باشد که این فیلم بتواند بلیت های بیشتری بفروشد، آن هم حتی با وجود اینکه بازیگران نام آشنایی مانند کیلین مورفی و تام هاردی در آن بازی می‌کنند و فیلم نیازی به تبلیغ بیشتر ندارد. با این حال مورفی اصرار دارد که حتی با وجود اینکه استایلز پیش از این در یک فیلم سینمایی هم بازی نکرده بود، انتخاب خوبی برای این نقش بوده است. او این هفته به رادیو تایمز گفت: «هری استایلز واقعا خوب است. ما تنها چند صحنه کوتاه کنار هم داشتیم، اما توانستم کمی با او وقت بگذارنم و باید بگویم که او خیلی خوب است، بچه خیلی خیلی خوب و بامزه ای است.» او اضافه کرد: «اما بالاتر از همه، باید گفت که کریس نولان استعدادها را می‌شناسد و مطمئنا دلیلی برای انتخاب هری داشته است. این مسئله گذشته دور و درازی دارد که موزیسین ها وارد دنیای بازیگری شوند و خود من هم از همان دنیا می‌آیم، برای همین مطمئنم که او در این نقش عالی خواهد بود. من بدون هیچ شکی به کریس اعتماد دارم.»
مورفی تنها بازیگر تحسین شده در این فیلم نیست که از استایلز تعریف کرده چون مارک رایلنس همبازی او در این فیلم هم مدتی قبل او را به یک شان پن جوان تشبیه کرده بود. در پاسخ به اینکه آیا او سر صحنه فیلمبرداری این خواننده را راهنمایی کرده یا خیر، رایلنس گفت: «نه لازم به راهنمایی ندارد، خودش دارد شکل می گیرد. غیر از موزیک ویدیویی که خواهرزاده ۱۲ ساله‌ام از او برایم پخش کرد، واقعا چیز دیگری درباره او نمی دانستم. تمام دخترها می خواهند با او صحبت کنند. او پسر خوش تیپی است و لبخند و چشم های فوق العاده‌ای دارد.» رایلنس ادامه داد: «اما چیزی که واقعا من را سوپرایز کرد این بود که او واقعا هوشیار و خیلی بامزه است، واقعا من را به خنده می‌اندازد. تا به حال خیلی شجاع بوده و سر و صدا به راه نینداخته که جالب است… او یکی از آن آدم های خاص است که سبک خاص خودش را دارد، شان پن هم همینطور بود. به آن ها نگاه می کنم و می گویم چطور چنین چیزی را برای خودتان درست کردید؟ چطور زندگی انقدر برای‌تان آسان است؟ اما شخصیت واقعا دوست داشتنی‌ای دارد. یک هدیه ذاتی است.»
فیلم جنگ جهانی دوم «دانکرک» که قرار است نخستین فیلم کریستوفر نولان بعد از «میان ستاره‌ای» باشد، هنوز تاریخی دقیق برای اکران ندارد اما قرار است سال ۲۰۱۷ اکران شود. داستان این فیلم مربوط به ماموریت داینامو است که در آن چند هزار سرباز متفقین محاصره شده بودند، اما به شیوه‌ای معجزه‌آسا پیش از راه رسیدن نازی‌ها موفق به فرار شدند.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار