کد خبر: 3904
تاریخ انتشار: 3 شهریور 1395 - 14:44
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات یک نماینده مجلس:
قاسمی تاکید کرد: وزارت امور خارجه با مدنظر قرار دادن مصالح و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران قصد ورود به اینگونه دروغ پردازی های واهی و بازی های سیاسی ناصواب را ندارد.

به گزارش فراتاب به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای، بهرام قاسمی، سخنگوی  وزارت امور خارجه کشورمان اظهار داشت: سخنان منتشر شده در یکی از رسانه های کشور به نقل از آقای کریمی قدوسی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر حضور فرد دستگیر شده در هیات همراه وزیر محترم امور خارجه در سفر اخیر به کشور ترکیه ادعائی بی پایه و اساس، بی ربط، کذب محض و قولی غلط است..
قاسمی افزود: چگونه ممكن است آقاي قدوسي كه نمايندگي مردم محترم و صادق مشهد مقدس را در مجلس محترم شوراي اسلامي بر عهده دارند، در عصر ارتباطات گسترده كه دسترسي به اطلاعات صحيح پیرامون يك سفر سياسي بسيار سهل و آسان است به خود اجازه مي دهد مطالبی غلط را عجولانه و بدون هیچ گونه بررسي اولیه بيان كند. بی شک علل و انگیزه های آشکار و نهان اظهار چنین سخنان بی اصل و اساسی کاملا واضح و روشن است. 
وی افزود: وزارت امور خارجه با مدنظر قرار دادن مصالح و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران قصد ورود به اینگونه دروغ پردازی های واهی و بازی های سیاسی ناصواب را ندارد و تاکید می کند که عده ای معدود نباید منافع و امنیت ملی را قربانی اهداف و اغراض زودگذر جناحی و شخصی خود کنند.

نظرات
آخرین اخبار