کلینتون و چالش باز کردن درب کنسرو خیارشور | فراتاب
کد خبر: 3889
تاریخ انتشار: 3 شهریور 1395 - 09:55
حرکت ابتکاری کلینتون برای پاسخ دادن به ادعای ترامپ!
شایعه ها درخصوص بیماری کلینتون از سال 2012 زمانی که او دچار حادثه ای شد و سرش جراحت دید آغاز شده است. گفته می شود وی به دلیل نوعی ویروس شکمی از حال رفت و افتاد. از عواقب آن حادثه، لخته خونی بود که در مغزش وجود داشت و در آزمایشات بعدی مشخص شد که کاملا رفع

فراتاب- گروه بین الملل: هیلاری کلینتون با حضور در برنامه زنده تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری درباره ادعای رقیب جمهوری خواهش درباره سلامتی وی خندید و گفت:" در ماه اکتبر سایت خبری نشنال ایکوایرر درباره من نوشت که تا شش ماه دیگر می‌میرم! الان هر نفسی که می‌کشم احساس می‌کنم یک مدت کوتاه دیگری در زندگی گذراندم! گاهی احساس می‌کنم این کمپین دیگر دارد وارد دنیای موازی می‌شود! من هم باید وارد واقعیت موازی شوم و به سوالاتی درباره زنده بودنم، اینکه چقدر زنده خواهم ماند و این مساله چه حسی دارد، پاسخ دهم. من نمی‌دانم برخی چرا باید این مساله را مطرح کنند. از یک طرف گمان می‌کنم این بخشی از یک استراتژی جنون‌آمیز است و از سوی دیگر می‌بینم که به هیچ وجه معنی ندارد. اما من ادعایی درباره سلامتی ترامپ ندارم و وارد این موضوعات نمی شوم. اما می توان بگویم اومثل یک اسب سالم است." او برای نشان دادن سلامت جسمی اش در کنسرو خیارشور را باز کرد.


پیش از این رودی جیولیانی، شهردار سابق نیویورک و از جمهوری‌خواهان و نزدیکان ترامپ از مردم خواسته بود تا در اینترنت بیماری هیلاری کلینتون را جستجو کنند تا ببینند که وضعیت جسمی او واقعاً مناسب نیست. دونالد ترامپ، رقیب جمهوری خواه او نیز بارها در سخنرانی‌های متعدد این مساله را مطرح کرده است. در استهزای این ادعاها کیمل مجری برنامه یک قوطی خیار شور به کلینتون داد تا در آن را باز کند.
شایعه ها درخصوص بیماری کلینتون از سال 2012 زمانی که او دچار حادثه ای شد و سرش جراحت دید آغاز شده است. گفته می شود وی به دلیل نوعی ویروس شکمی از حال رفت و افتاد. از عواقب آن حادثه، لخته خونی بود که در مغزش وجود داشت و در آزمایشات بعدی مشخص شد که کاملا رفع شده است.
کیمل همچنین از کلینتون درباره اولین مناظره با ترامپ پرسید و اینکه چگونه برای آن آماده شده، کلینتون پاسخ داد:" پیدا کردن کسی که نقش ترامپ را بازی کند یکی از مشکلات این روزهای کمپین ماست. من سعی دارم از تجربیات دوران دبستانم استفاده کنم. شما باید برای مسائل دیوانه‌واری آماده شوید."
این نامزد حزب دموکرات هم چنین اظهار کرد که نگرانی چندانی نسبت به انتشار مجموعه دیگری از ایمیل‌های وزارت خارجه ندارد؛ ایمیل‌هایی که قرار است در اواسط اکتبر و چند هفته پیش از انتخابات منتشر شوند.
وی در این‌باره توضیح داد: ایمیل‌های من بسیار خسته کننده هستند. ما تاکنون حدود 30 هزار مورد را منتشر کردیم، خوب حالا چه می‌شود اگر چند مورد دیگر هم منتشر شود؟ در بخش دیگری از این برنامه کلینتون و کیمل سعی کردند جملات ترامپ را با چهره‌ای جدی تقلید کنند.
منبع: گاردین

 

 

نظرات
آخرین اخبار