کد خبر: 3883
تاریخ انتشار: 3 شهریور 1395 - 09:10
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد
به گزارش شبکه خبری سیریا نیوز، جان کری، وزیر خارجه آمریکا در سفر به کنیا گفت: ما امیدواریم مذاکرات با روسیه درباره همکاری نظامی برای مبارزه با داعش به پایان خود نزدیک شده باشد.

فراتاب- گروه بین الملل: به گزارش شبکه خبری سیریا نیوز، جان کری، وزیر خارجه آمریکا در سفر به کنیا گفت: ما امیدواریم مذاکرات با روسیه درباره همکاری نظامی برای مبارزه با داعش به پایان خود نزدیک شده باشد.

وی گفت: طی روزهای آینده تیم‌های ما با هم دیدار خواهند کرد و احتمالا من و سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با هم دیدار کنیم. این تصمیم براساس نتایج تحولات روزهای آتی گرفته خواهد شد. در دوره اخیر روس‌ها و آمریکایی‌ها مذاکرات فشرده‌ای را درباره امکان همکاری مشترک برای مبارزه با تروریسم در سوریه حل و فصل بحران این کشور و امکان جدا کردن مخالفان میانه‌رو از تروریست‌ها برگزار کرد. آمریکا و روسیه یکدیگر را به عدم جدیت در مبارزه با تروریسم به ویژه در سوریه متهم می‌کنند.
مسکو واشنگتن را به حمایت از شورشیانی که به نقض آتش بس می‌پردازند متهم کرده و واشنگتن همچنان از نظام سوریه و روسیه می‌خواهد تا از افزایش خشونت و بمباران کردن شهرها خودداری کند.
منبع: ایسنا

نظرات
آخرین اخبار