رفع ابهام از مسترکارت | فراتاب
کد خبر: 3862
تاریخ انتشار: 1 شهریور 1395 - 09:50
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درمورد ابهاماتی که در خصوص فعالیت شرکت مستر کارت در ایران پیش آمده و نیز ادامه فعالیت شبکه اجتماعی تلگرام توضیح داد. محمود واعظی امروز یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همزمان با هفته

به گزارش فراتاب، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درمورد ابهاماتی که در خصوص فعالیت شرکت مستر کارت در ایران پیش آمده و نیز ادامه فعالیت شبکه اجتماعی تلگرام توضیح داد.

محمود واعظی امروز یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همزمان با هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص فعالیت مسترکارت در ایران خلط مبحث صورت گرفته است چرا که ما اعلام کردیم با توجه به باز شدن فضای تحریم ها همکاری های بین المللی در عرصه های مختلف ارتباطی آغاز شده و بر این اساس با یکی از شرکت هایی که کارت های اعتباری بین المللی توزیع می کنند توسط شرکت پست قرارداد منعقد کرده ایم.

وی ادامه داد: در آن زمان نیز نامی از مسترکارت نبرده ایم اما برخی رسانه ها این سرویس را به خدمات مسترکارت تعبیر کردند. در حالی که این شرکت واسط که خدمات کارت اعتباری بین المللی را ارائه می کند با نام ویژن کارت در ایران فعال است بر این اساس می توان هم به مستر کارت حق داد که در این زمینه اعلام موضع کرده هم  خدماتی که از سوی شرکت پست اعلام شده درست است.

وی خاطرنشان کرد: در این موضوع شرکت پست به عنوان توزیع کننده کارت های اعتباری وارد شده و از شرکت واسط این کارت ها را به مردم توزیع می کند.

وی در مورد همکاری شرکت پست برای ارسال محصولات از سایت های اینترنتی بین المللی ebay و amazon نیز گفت: کار شرکت پست رساندن محصولات به کاربران است و در این زمینه قراردادی را با یک شرکت واسطه انجام داده تا محصولاتی که کاربران ایرانی از این سایت های خارجی خریداری می کنند در ایران به دست شان برسد.

منبع: مهر

نظرات
آخرین اخبار