کد خبر: 3859
تاریخ انتشار: 1 شهریور 1395 - 09:00
گزارش بودجه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۴ توسط دبیرکل اتاق ایران ارائه شد.

به گزارش فراتاب، احمد فیاض‌بخش گفت: طبق لیست مصوب اتاق ایران میزان درآمد اتاق برای سال 94 بالغ بر 294 میلیارد تومان تعیین شده بود و میزان مصارف نیز 221 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که در بخش درآمدها 2 درصد رشد و در بخش مصارف هفت درصد کاهش هزینه داشتیم.

وی افزود: 14 درصد از درآمدهای اتاق به بخش کارانه تیرماه مربوط می‌شود که در سال 94 برخلاف سال‌های گذشته این پرداخت‌ها در تیرماه سال بعد انجام شد بنابراین در قسمت درآمدها لحاظ نشده است.

دبیرکل اتاق ایران تصریح کرد:‌ نسبت به آنچه که در مصوبه بودجه اتاق تعیین شده بود در هزینه‌های پرسنلی 4 درصد، در هزینه های اداری 27 درصد، در هزینه‌های سرمایه‌ای 20 درصد و در حوزه تسهیلات‌دهی 4 درصد کاهش داشتیم.

در ادامه پیرموذن خزانه‌دار اتاق افزود: در طول تاریخ کاری اتاق ایران برای اولین بار مدارک بررسی شده توسط حسابرس قانونی در اختیار اعضا قرار می‌گیرد و این گزارش روی سایت اتاق ایران منتشر می‌شود. هدف اصلی این اقدام شفافیت‌سازی و کم کردن ابهامات موجود است.

وی در خصوص تشکل‌ها گفت: در سال گذشته کمیته راهبردی تشکل‌ها به وجود آمده و قرار است پردخت‌های تشکل‌ها براساس رتبه‌بندی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا گزارش تفریق بودجه سال 94 با رای 84 درصد اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه نشست هیات نمایندگان اتاق ایران انتخابات سه عضو هیات مدیره مرکز داوری برگزار شد که در نهایت پس از رای‌گیری محمدرضا قمی با 180 رای، فریدون فرقانی با 135 رای، ناصر ریاحی با 114 رای انتخاب شدند.

منبع: ایلنا

نظرات
آخرین اخبار