پيام مدیرعامل بانک صادرات خطاب به كاركنان | فراتاب
کد خبر: 3851
تاریخ انتشار: 1 شهریور 1395 - 06:55
سياوش زراعتي مديرعامل بانك صادرات ايران در پيامي خطاب به كاركنان اين بانك ضمن تاكيد بر ضرورت همگرايي و افزايش بهره وري، استفاده از همه ظرفيت ها و قابليت ها براي نقش آفريني بيشتر در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و ايجاد ارزش افزوده موثرتر براي سهامداران و مشتر

به گزارش فراتاب، متن پيام بشرح زير مي باشد:

همکاران عزیز و ارجمند،

خداوند منان را شاکرم که فرصت حضور در جمع خانواده بزرگ بانك صادرات را برای بنده فراهم نموده است. این گونه فرصت ها براي هر انساني نادر و مايه خرسندي و افتخار براي بنده مي باشد. تعیین سال ١٣٩٥ به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی" از سوی رهبر معظم انقلاب و ابلاغ شعار "اقدام و عمل" جهت اجراي اين سياست راهبردي، وظیفه خطیری را بر دوش کلیه مديران و فعالین عرصه اقتصاد كشور عزيزمان ايران اسلامي نهاده است.

در این میان، تلاشگران عرصه پول و بانک به واسطه جایگاه حساس خود در اقتصاد كشور، وظیفه سنگین تری خواهند داشت. ناگفته پیداست که شبکه عظيم بانک صادرات ایران و کارکنان خدوم و زحمتکش آن چه نقش بي بديلي در این عرصه ايفا مي نمايند. ایفای اين نقش حساس الزاماتي داشته كه بسترهای آن در شبکه گسترده بانك ما وجود داشته و کمبودهای احتمالی نیز به همت والای شما عزیزان، محل نگرانی نخواهد بود. اعتقاد دارم حضور بنده در اين شبكه گسترده در آستانه قبول مسئوليت هدايت يك بانك خصوصي، مشيت الهي و صرفاً يك تكليف شرعي در ادامه افتخار خدمت در بانكهاي دولتي قبلي بوده و به هر حال در پذیرش این مسئولیت، پس از عنایات ایزد سبحان، مستظهر به همکاری و دلگرمي شما عزیزان می باشم.

رجاء واثق دارم جز با همدلی و همراهی شما سرچشمه مقصود هویدا نخواهد شد.

با بررسی های انجام شده، برنامه هاي ذیل را در جهت تحقق برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و ارزش آفريني براي سهامداران مدنظر قرار داده ام:

الف) افزایش كارايي و سودآوری شعب و شرکت های زيرمجموعه بانك

ب) افزایش توان تخصصی همکاران

ج) اهتمام جدي به رعايت بهداشت اعتباري و پيگيري وصول مطالبات بانك

معتقدم در مسیر فوق همگی ما امانتداران نظام، سهامداران بانک و همچنین وکیل سپرده گذاران می باشیم. انجام مسئولیت های امانتداری و وکالت می طلبد با سرلوحه قراردادن تعهد، شفافیت، سلامت و صداقت، بهترین مساعی خود را جهت نیل به اهداف مذکور با به کارگيري مفاهيم حاكميت شركتي به كار گیریم.

 بديهي است يكي از اصول اساسي ارزيابي همكاران عزيز، ميزان موفقيت آنان در وصول مطالبات، حفظ و جذب  منابع و  مولدسازي دارايي ها  مي باشد.

ضمناً اینجانب همواره پذیرای انتقادات و نظرات کارگشا و سازنده شما همكاران عزيز بوده و علیرغم فاصله جغرافیایی، همواره در کنار همکارانی خواهم بود که در این مسیر گام برمي دارند.

منبع: اخبار بانک

نظرات
آخرین اخبار