کد خبر: 382
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 23:36
در جریان نبرد کردها با داعش روی داد:
تعدادی از شهروندان خارجی که شمار آنها بیش از 400 نفر رسیده است از کشورهای مختلف از جمله،چین، استرالیا، آمریکا و اروپا به یگانهای مدافع خلق پیوسته اند

به گزارش فراتاب، سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه مرگ سومین تبعه آلمانی عضو یگانهای مدافع خلق را در نبرد با داعش در اطراف حسکه سوریه تایید کرد. گونتر هلستن آلمانی55ساله معروف به رفیق رستم جودی متولد سال 1960 آلمان در صفوف نیروهای دمکراتیک سوریه در23 فوریه 2016 در جریان عملیات خشم خابور در منطقه شدادی به همراه سه نیروی دیگر یگانهای مدافع خلق کشته شده است. پیش از او دو فرد دیگرآلمانی نیز در صفوف مبارزه کردها با داعش جان خود را از دست داده بودند.
کیوین یواخیم 22 ساله که کردها نام کردی «دلسوز بهار» را برای وی انتخاب کرده بودند، در نبرد نیروهای کرد با داعش در روستای سلوک نزدیک شهر کوبانی جان باخته بود.
ایوانا هافمن یک دختر آلمانی دیگر هم که 19 سال داشت پیش از این در نزدیکی شهر حسکه هنگام نبرد نیروهای کُرد با داعش کشته شده بود. تعدادی از شهروندان خارجی از کشورهای مختلف از جمله،چین، استرالیا، آمریکا و اروپا به یگانهای مدافع خلق پیوسته اند که شمار آنها بیش از 400 نفر رسیده است که تعدادی از آن ها از جمله یک شهروند استرالیایی،یک شهروند امریکایی، یک شهروند انگلیسی و یک شهروند کانادایی هم که در کنار نیروهای کرد سوریه به جنگ داعش رفته بودند، جان باخته اند.

نظرات
آخرین اخبار