کد خبر: 3778
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 10:00
روزنامه خبرورزشی نوشت: گویا برانکو معتقد است دعوت از ۶ بازیکن به تیم ملی به ضرر پرسپولیس است و باعث ناهماهنگی تیم می‌شود اما چرا آن را بر زبان نمی‌آورد؟

به گزارش فراتاب، یک زمانی مانوئل ژوزه که هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت نسبت به دعوت تعداد زیادی بازیکن از این تیم به تیم ملی اعتراض داشت. این مربی پرتغالی علیه کارلوس کی‌روش مصاحبه می‌کرد و سرمربی تیم ملی هم جواب او را به شدت می‌داد تا این مسئله به چالشی بزرگ برای فوتبال ایران تبدیل شده و حتی پای علی کریمی را هم وسط ماجرا بکشد! علی کریمی که مورد غضب مانوئل ژوزه قرار گرفت تا اخراج شود و پس از جدایی مرد پرتغالی به پرسپولیس بازگردد... حالا به نظر می‌رسد همین اتفاق در حال تکرار است با این تفاوت که جادوگر طرف سرمربی پرسپولیس است و نه تیم ملی!
البته موضوع این مطلب ارتباطی به جادوگر ندارد. آنچه ما را به نوشتن وا می‌دارد مصاحبه اخیر محمود خوردبین است. سرپرست پرسپولیس می‌گوید: «حضور ۶ ملی‌پوش به هر حال برای ما یک افتخار است اما در بحث تیمی به ضرر ما خواهد بود.»
کلید ماجرا بخش دوم جمله محمود خوردبین است که شنیده می‌شود نظر برانکو هم همین است. گویا برانکو هم معتقد است دعوت از ۶ بازیکن به تیم ملی به ضرر پرسپولیس است و باعث ناهماهنگی تیم می‌شود اما چرا آن را بر زبان نمی‌آورد؟ مرد کروات پس از سال‌ها زندگی و مربیگری در فوتبال ایران به خوبی می‌داند در این مقطع حساس هر مصاحبه‌ای می‌تواند به ضررش تمام شود. تیم ملی ایران در آستانه مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد و برانکو آگاه است که اگر حرفی بزند و خدای ناکرده تیم کشورمان ناکام شود تمام تقصیرات بر گردن او می‌افتد.
برانکو نمی‌خواهد با مصاحبه علیه کارلوس کی‌روش و دعوت 6 بازیکن پرسپولیس برای تیم ملی حاشیه درست کند. هر چند او با طعنه و کنایه می‌گوید: «از دعوت محمد انصاری به تیم ملی تعجب می‌کنم. او که در مرکز پزشکی ایفمارک تست داده بود!»
مرد کروات به شدت از این اتفاق ناراضی است اما تا پایان مسابقات مرحله نهایی انتخابی تصمیم گرفته سکوت کند و حرفی نزند؛ سکوتی که البته از سر رضایت نیست!

منبع: خبرآنلاین

نظرات
آخرین اخبار