۱۳هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان بوشهر شناسایی شد | فراتاب
کد خبر: 3772
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 08:20
مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح حمایت اجتماعی برای ۱۳ هزار کودک بازمانده از تحصیل زیر ۱۸ سال در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فراتاب، روزبه کردونی  در نشست شورای اشتغال استان بوشهر با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، ضمن تشریح وضعیت اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد:  در سه سال گذشت نزاع منجر به معاینه 5 درصد در استان بوشهر  و مرگ و میر ناشی از سوء مصرف مواد مخدر 61 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به شناسایی 13 هزار نفر کودک بازمانده از تحصیل زیر 18 سال در استان بوشهر طرح حمایت اجتماعی از این کودکان اجرا می‌شود.

کردونی با بیان اینکه بیشتر کودکان بازمانده از تحصیل در شهرستان بوشهر است افزود: 3 هزار نفر کودک زیر 18 سال در شهرستان بوشهر شناسایی شده که علل بازماندن از این تحصیل این افراد در طرح آماربرداری از آنان مشخص می‌شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وی با بیان اینکه طرح شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل به صورت جدی پیگیری و اجرا می‌شود گفت: در مرحله نخست  پس از شناسایی کودک و نوجوان بازمانده از تحصیل زیر 18 سال بسته‌های حمایتی و مشوق‌های تحصیلی برای بازگرداندن آنها به تحصیل به تبع آن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعمال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: اسنا

نظرات
آخرین اخبار