نمایشگاه بین المللی تعاون، کی و چگونه برگزار می شود؟ | فراتاب
کد خبر: 3677
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1395 - 10:26
حسین شکروی
از نکات و خدماتی که نمایشگاه بین المللی تعاون در سال جاری پوشش می دهد، می توان برگزاری کارگاه های آموزشی، نشست های تخصصی و شناساندن فرصت های بی نظیر اقتصادی در تعاون را ذکر کرد.

فراتاب - گروه اقتصادی: نمایشگاه تعاون که امسال شاهد برگزاری آن هستیم به صورت تخصصی می باشد درحالی که نمایشگاه سال 94 به مناسبت هفته دولت، تلفیقی از نمایشگاه تخصصی و فروش بوده است، نمایشگاه بین المللی تعاون امسال غرفه فروش نخواهد داشت و به صورت کاملا تخصصی در بخش تعاون اجرا می شود.

از نکات مهم نمایشگاه بین المللی تعاون، بازدید هیات های دولتی مختلف کشور مانند معاونان رییس جمهور، وزیران، نمایندگان وزیران، نمایندگان مجلس، مدیران کل و مدیرعاملان بخش تعاون از این نمایشگاه است و از سوی دیگر گسترش و تحول در بازارهای هدف از دیگر نکات مهم این پروژه است.

از نکات و خدماتی که این نمایشگاه در سال جاری پوشش می دهد می توان به برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی و شناساندن فرصت های بی نظیر اقتصادی در تعاون اشاره نمود.

نقش نمایشگاه در ارتقای سطح تعاون

با توجه به نقشی که نمایشگاه در تحولات فنی و تجاری دارد، این نمایشگاه که نام اصلی آن ( نمایشگاه دستاورد و توانمندی های تعاونی ها) است می تواند به ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، تقویت تعاملات شبکه ای میان تعاونی ها، همکاری های دستگاه های مختلف با تعاونی ها و توسعه صادرات محصولات تعاونی منجر شود.

این موارد هدف های اصلی از تشکیل این نمایشگاه است و امیدواریم که تا زمان پایان نمایشگاه بین المللی تعاون،

+به این اهداف نزدیک تر شده باشیم.

یکپارچه شدن بانک ها و موسسات در این نمایشگاه، می تواند به تامین بودجه از هیات دولت هنگام بازدید از نمایشگاه ، اخذ قرارداد و تامین مواد اولیه آن ها کمک نماید.

شرکت های حاضر در این نمایشگاه

همچنین در انتها باید به شرکت های حاضر در این نمایشگاه اشاره کرد، در این دوره بانک ها، بیمه ها، شرکت های تولیدی، شرکت های دانش بنیان، موسسات پژوهشی آموزشی و تعاونی های خدماتی، تولیدی، توزیعی در این نمایشگاه  بین المللی  حضور دارند.

نظرات
آخرین اخبار