سرنوشت تلخ دختر فریب خورده انگلیسی در سوریه | فراتاب
کد خبر: 3651
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1395 - 15:00
روزنامه آبزرور گزارشی درباره خدیجه سلطانه منتشر کرد دختری که با دوستانش انگلیس را به مقصد سوریه برای پیوستن به داعش ترک کرد و سرانجام در شهر رقه کشته شد.

فراتاب-گروه بین الملل:روزنامه انگلیسی آبزرور در گزارشی به قلم باربارا الن نوشت : گفته می شود خدیجه سلطانه که به همراه چند دختر دیگر از محل سکونت خود در منطقه بثنال گرین در شرق لندن به سوریه رفتند ، در حمله هوایی روسیه به شهر رقه در شمال سوریه کشته شد . 

سلطانه به محض رسیدن به سوریه به یکی از نیروهای داعش برای آغاز زندگی زناشویی داده شد که مرد زندگی اش چندی بعد کشته شد و سلطانه در پیامی به خانواده اش فاش کرد که دچار افسردگی شده است و می خواهد به کشورش بازگردد. 
هنوز هیچ خبری از سرنوشت دخترانی که با سلطانه به سوریه رفتند در دست نیست، زیرا سلطانه از چند ماه پیش تاکنون با خانواده اش تماس نگرفته و اطلاعاتی درباره خود و آن دختران نداده است.
سلطانه قطعاً مسئول گرفتاری خود در سوریه است ولی واقعیت این است که این دختر نوجوان شستشوی مغزی شده بود .
البته باید توجه داشت که سلطانه از جرایم و جنایات داعش در سوریه مطلع بود، ولی فهم اینکه چرا به این گروه جانی پیوسته است ، دشوار است .  
سلطانه دانش آموزی باهوش و زیرک بود و جای تعجب است که چگونه به این باور رسیده بود که می تواند در سایه داعش زندگی خوبی داشته باشد!
نکته اینجا است که سلطانه فریب خورد و فریب دهندگانش با ترفند " نابغه ، جذاب و جالب بودن وی" توانستند او را جذب کنند، و چنین وانمود کنند که با این همه استعداد می تواند به زندگی بهتری در سوریه تحت حکومت داعش دست پیدا کند .
وقتی می توان کودکان را فریب داد و از آنها سوء استفاده جنسی کرد ، آیا نمی توان آنان را به گروه هایی همچون داعش ملحق کرد؟!

 

منبع:العالم

 

نظرات
آخرین اخبار