کد خبر: 3556
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 - 18:10
رضا حسنی‌خو مدیر موفق حراست وزارت ورزش برای جدایی ناگهانی از استقلال در آستانه جدایی از مجموعه ورزش قرار گرفته است.

به گزارش فراتاب، مجموعه معاونین وزارت ورزش اقدام شجاعانه رضا حسنی خو در استعفاء از استقلال را بر نتابیده اند و به احتمال فراوان در 24 ساعت آینده ، این مدیر موفق از مجموعه وزارت ورزش جدا می شود. حسنی خو که هفته قبل به اصرار محمود گودرزی و سجادی قبول کرد استقلال را بپذیرد ، از سوی وزیر ورزش به این عنوان به استقلال معرفی شد که با پاکدستی و مدیریتی که دارد بتواند آبی ها را راضی کند تا قراردادهای شان را کم کنند. آن هم هر طوری که هست. چیزی که حسنی خو از ابتدا می دانست امکان انجامش نیست. وزیر البته از حسنی خو خواسته بود طوری عمل کند که ریز اتفاقات باشگاه در جلسات هیات مدیره شرح داده شود . چیزی که از نظر این مدیر قابل پذیرش نبود. اینکه ناچار باشد با این سابقه مدیریتی عالی قبلی و البته پیشینه حضور در سال های دفاع ناچار باشد زیر نظر جوانی چون شهاب جهانیان استفاده کند که شاید غیر از مجموعه مدیریتی عالی ورزش ، کسی نمی داند بر چه اساسی باید در هیات مدیره استقلال باشد ، آن هم در جایگاه مهم ریاست هیات رئیسه. چیزی که حتی درباره کیفیت این انتخاب از سوی وزارت ورزش تشریح هم نمی شود.
حسنی خو که از ابتدا گفت تنها پست مدیریت را می پذیرد و حتی می خواست خودش همزمان رئیس هیات مدیره تیم هم باشد ، در کمتر از 48 ساعت با اتفاقات عجیبی روبرو شد. اینکه حکم مدیرعاملی اش را ناگهان به سرپرستی تغییر دادند ، مسئله ای که او برنتابید و بلافاصله برایش استعفاء داد. او با گفتن این جمله که ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است ، اختلاف عمیقش با معاونان دیگر در مجموعه ورزش را نشان داد و گفت بهتر است مدیران لایق تری که ورزشی و استقلالی هستند مسئولیت تیم را بر عهده بگیرند. او البته با تاکید بر اینکه همچنان با افتخار دوست دارد به عنوان یک خادم در دولت امید ، به انجام وظیفه در هر یک از بخش های دولتی ادامه دهد ، خط مشی کاری اش را مشخص کرد. از فردای استعفاء اما می شد گمانه زنی کرد او دیگر خیلی در وزارت ورزش ماندنی نمی شود و حالا اخبار حکایت از پایان ماموریت دو ساله این مدیر دارد.
حسنی خو که در زمان مسئولیتش توانست با درایت کشتی گیر فرنگی کاری را که به آمریکا پناهنده شده بود با گفت و گوی تلفنی ، شخصا به تهران برگرداند و از یک جنجال بزرگ برای مجموعه ورزش کشور جلوگیری کند و البته دعواهای بی پایان وزیر ورزش با کی روش را بر اساس خواست دولت به پایان رساند ، حالا به دلایلی که کمترین تقصیرش شاید به او برگردد از ورزش می رود.

 

منبع: خبرآنلاین

نظرات
آخرین اخبار