کد خبر: 3449
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 13:35
کریس اوانز ممکن است در نقش یکی از شخصیت‌های ترسناک سینمایی ظاهر شود و یا حداقل در یک نوع مدرن آن جلوی دوربین برود.

به گزارش فراتاب به نقل از ددلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که لاینزگیت قصد دارد ستاره‌ «کاپیتان آمریکا» را وارد یک پروژه بزرگ کند و او را برای نسخه سینمایی جدید «جکیل» جلوی دوربین ببرد. این نسخه سینمایی با الهام از مینی سریال بی‌بی‌سی در سال ۲۰۰۷ ساخته‌ می‌شود که با الهام از رمان کلاسیک رابرت لوییس استیونسون یعنی «داستان غریب دکتر جکیل و مستر هاید» ساخته شده بود. درام تلویزیونی ۲۰۰۷ نوشته شده توسط استیون مافوت بود که قرار است مجری شوی «دکتر هو» و «شرلوک» در آینده باشد و جیمز نسبیت در آن در نقش یکی از نوادگان جکیل اصلی بازی می‌کرد. این شخصیت در نهایت متوجه می‌شود او هم دارای شخصیت بدخواهی در نهاد خود است و زندگی‌اش از اینجا دستخوش تغییر می‌شود.
بازی در این فیلم می‌تواند تغییری برای اوانز باشد که از پنج سال پیش تاکنون به عنوان شخصیت اصلی فیلم‌های ابرقهرمانی شناخته شده است. البته این بازیگر پیش از این از بخش‌های تیره‌تر وجودش در ایفای نقش‌های شخصیت‌های فیلم‌هایی چون «آفتاب» و «برف‌شکن» استفاده کرده بود.
کریستوفر اوانز بازیگر مشهور آمریکایی که برای ایفای نقش استیو راجرز در «کاپیتان آمریکا» مشهور شده، فعالیت خود را از سال ۲۰۰۰ با بازی در یک سریال به نام «جنس مخالف» در تلویزیون آغاز کرد و بعد با فیلم «موبایل» مورد توجه واقع شد اما با بازی در «۴ شگفت‌انگیز» در نقش انسانی که مشتعل می شود، به شهرت رسید. او سال ۲۰۱۱ برای بار دوم نقش یک ابرقهرمان دیگر یعنی «کاپیتان آمریکا» ظاهر شد و با همین نقش «کاپیتان آمریکا» در سال ۲۰۱۲ در فیلم «انتقام جویان» که تبدیل به سومین فیلم پرفروش تاریخ شد، حضور یافت. پس از آن هم در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» نقش آفرینی کرد و توانست به اوج محبوبیت برسد. «انتقام جویان: عصر اولتران» نیز در ادامه همین فیلم راهی پرده‌ها شد. شاید قابل‌توجه‌ترین مساله در فیلم «جکیل» این ظرفیت باشد که پروژه‌ای رقیب برای فیلم‌های مورد نظر کمپانی یونیورسال است که در یکی از آنها یعنی بازسازی فیلم «مومیایی» راسل کرو در نقش دکتر هنری جکیل بازی کرد. گفته می‌شود او قرار است به زودی در نقش اصلی این شخصیت نیز در ادامه همین مجموعه فیلم‌ها جلوی دوربین برود.
هنوز کارگردانی برای فیلم سینمایی «جکیل» معرفی نشده اما با الهام از نمایش تلویزیونی مافوت، یک فیلمنامه سینمایی توسط آنتونی باگاروزی و چارلز موندری نوشته شده و قرار است الن‌دی ‌جنرس و جف کلیمن تهیه‌کنندگان آن باشند.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار