نمونه ظریف کم داریم! | فراتاب
کد خبر: 342
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 09:42
علی اکبر ولایتی مدعی شد:
ولایتی: محمد جواد ظریف را فردی با استعداد، توانمند و معتقد به نظام می دانم وی 30 سال پشتوانه کارشناسی در حوزه بین الملل را در کارنامه خود به ثبت رسانده است که این موضوع باعث شده ما کمتر کسی شبیه او داشته باشیم

به گزارش فراتاب به نقل از ایرنا، ولایتی در گفت وگویی در پاسخ به این سوال که نظر شما نسبت به محمد جواد ظریف چیست، اظهارداشت: وی دوست بنده است و بیش از 30 سال قبل همکار ما بود.
وی ادامه داد: کمتر کسی را شبیه محمد جواد ظریف در حوزه بین الملل داریم، هر زمان که ظریف متوجه شد نظر رهبر معظم انقلاب به صراحت چیست، آن را اجرا کرده و می کند.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: زمانی که بنده به عنوان وزیر امور خارجه برای شرکت در اجلاس سازمان ملل به آمریکا سفر کرده بودم، ظریف در آمریکا دانشجو بود و به عنوان یکی از اعضای برجسته انجمن اسلامی و دانشجوی مقیم آمریکا با بنده ملاقات کرد.
ولایتی افزود: در ابتدا ظریف کارمند محلی دفتر نمایندگی ایران در آمریکا شد اما پس از اخذ دکترا به وی کمک کردم تا دوره نظام وظیفه خود را در دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل بگذراند، زیرا وجودش به عنوان یک کارشناس برجسته موثر بود.
وی تصریح کرد: ظریف با استعداد، معتقد به نظام و توانمندی لازم را دارا است و همچنین وی 30 سال پشتوانه کارشناسی در حوزه بین الملل را در کارنامه خود به ثبت رسانده است که این موضوع باعث شده ما کمتر کسی را شبیه ظریف در حوزه بین الملل داشته باشیم.

نظرات
آخرین اخبار