قراردادهای جدید نفتی در هیات دولت بررسی می شود | فراتاب
کد خبر: 3415
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395 - 16:35
جهت رفع ایرادات وارده
وزیر نفت با بیان این که مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی درباره مدل جدید قراردادهای نفتی چهارشنبه در دستور کارهیئت دولت قرار می گیرد، گفت: مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دارای یک مصوبه تکمیلی است که ٥ ماده دارد.

فراتاب-گروه اقتصادی: به گزارش فراتاب و به نقل از ایلنا، بیژن زنگنه  در حاشیه دیدار با ایگور تاسالیک، وزیر انرژی و استخراج زغالسنگ اوکراین با بیان این مطلب اظهار کرد: مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مورد اصلاح شرایط عمومی قراردادهای جدیدنفتی دارای یک مصوبه تکمیلی ٥ ماده ای است، که انشاء ا.. در دستور کار چهارشنبه دولت قرار می گیرد.در صورت تصویب چارچوب مدل جدید قراردادهای نفتی در هیئت دولت، این قرارداد در اختیار رئیس مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد و در صورت تائید، نهایی می شود.

وی درباره این که آیا چارچوب قراردادهای نفتی در جلسه چهارشنبه هیئت دولت نهایی می شود، گفت: ان شاء ا..

به گفته وزیر نفت، در صورت تصویب چارچوب مدل جدید قراردادهای نفتی در هیئت دولت، این قرارداد در اختیار رئیس مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد و در صورت تائید، نهایی می شود.

زنگنه افزود: پس از تائید چارچوب مدل جدید قراردادهای نفتی بقیه کارها بر مبنای آن پیش می رود.

چارچوب مدل جدید قراردادهای نفتی در جلسه ٢٢ تیرماه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری به امضا رسید تائید شد.

نظرات
آخرین اخبار