از پرداخت سپرده های میزان تا اعطای تسهیلات به پدیده | فراتاب
کد خبر: 3371
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 15:15
شبکه بانکی کشور در هفته که گذشته نیز شاهد خبرهای متفاوتی بود که پرداخت سپرده ه های 50 میلیونی میزان و اعطای تسهیلات به شرکت پدیده از مهم ترین این خبرهای بود.

به گزارش فراتاب، سرقت اطلاعات ۲۰۹ هزار حساب بانکی
رییس پلیس فتا ناجا از دستگیری چهار تن که اقدام به سرقت اطلاعات حساب بیش از ۲۰۹ هزار مشتری بانکی کرده بودند، خبر داد و گفت: این افراد از کارمندان دو شرکت تراکنش بودند.
پس از این اظهار نظر شرکت شاپرک در اطلاعیه اعلام کرد: اطلاعات کارت‌های بانکی در امنیت کامل است.

تشکیل کنسرسیومی از بانکها برای پرداخت تسهیلات به پدیده
ولی الله سیف گفت: کنسرسیومی از بانک‌ها در حال مذاکره و بررسی برای ورود به موضوع پرداخت تسهیلات و تأمین نقدینگی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شرکت پدیده است.

نام مؤسسه اعتباری عسکریه به "ملل" تغییر کرد
مؤسسه اعتباری عسکریه در نامه‌ای به سازمان بورس از آگهی ثبت تغییر نام این شرکت به مؤسسه اعتباری ملل خبر داده است.

بانک ها ماهانه ۱۵۰ هزار وام ازدواج بدهند
بانک مرکزی در بخشنامه ای مقرر کرد شبکه بانکی از مردادماه سال جاری نسبت به پرداخت ماهانه ۱۵۰ هزار فقره وام ازدواج با یک ضامن معتبر، اقدام و هر ۱۵ روز آمار و عملکرد خود را در این خصوص به بانک مرکزی ارسال کنند.

ایران در رده آخر مبارزه با پولشویی است!
به گزارش روزنامه وال استریت ژورنال بر اساس شاخص مبارزه با پولشویی بازل، ایران بالا تر از افغانستان برای سومین سال متوالی پرریسک ترین کشور از نظر فعالیت های پولشویی معرفی شد.
رتبه نخست ایران در این شاخص در حالی است که این کشور در تلاش است تا سیستم بانکی خود را برای جذب سرمایه گذاری خارجی پس از لغو تحریم ها، پاکسازی نماید.

سپرده‌های ۵۰ میلیون تومانی میزان به پولشان می رسند
ولی الله سیف در مشهد گفت: سپرده‌گذاران موسسه منحله میزان تا سقف ۵۰ میلیون تومان، می‌توانند نسبت به دریافت وجوه خود از ۲۷ مرداد ماه اقدام کنند.

خرید و فروش ارز آزاد در بانک ها آزاد شد
ولی الله سیف رئيس كل بانك مركزي ازابلاغ دستورالعمل و ضوابط اجرایی خرید و فروش ارز توسط بانکها بر اساس ارز آزاد در هفته آينده خبر داد، براین اساس بانك ها مجاز مي شوند ارز آزاد مشتري را تحويل گرفته و نسبت به خريد و فروش آن اقدام كنند.

همچنين صادر كنندگان مي توانند ارز حاصل از صادرات خود را به بانك بفروشند و يا سپرده گذاري كنند. این مهم، گامي در جهت تحقق پيش نيازهاي يكسان سازي نرخ ارز تا پایان سال جاری محسوب مي شود.

منبع: اخبار بانک

نظرات
آخرین اخبار