سهامیان مقدم صاحب صندلی موسی الرضا در میهن شد | فراتاب
کد خبر: 3313
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1395 - 00:15
اخبار حکایت از پیوستن "جواد سهامیان مقدم" به شرکت بیمه میهن دارد و احتمال می رود در هفته پیش رو گزینه جدید مدیریت عاملی بیمه مورد اشاره تعیین شود.

به گزارش فراتاب، از قرار معلوم، سهامداران شرکت بیمه میهن گفتگویی جدی با "جواد سهامیان مقدم" داشته و اصرار داشته اند که نامبرده مسئولیت بیمه میهن را قبول کند هر چند که گفته می شود، سهامیان مقدم به پاس احترام به "علی موسی الرضا" تا اکنون پاسخی روشن و واضح برای رد یا قبول این مسئولیت نداده است.

با این حال، از روی شواهد اینچنین استنباط می شود که "علی موسی الرضا" از فهرست مدیریت ارشد شرکت بیمه میهن در نهایت خط خواهد خورد و با وجود بازشدن نام تعداد دیگری از مدیران عامل سابق شرکتهای دیگر بیمه ای برای پذیرش این مسئولیت، اما تا اینجای کار، سهامداران اصرار جدی برای حضور سهامیان مقدم برای کرسی ریاست شرکت بیمه میهن به خرج داده اند.

پیش بینی حاکی از این امر بوده که بخت سهامیان مقدم برای نشستن بر صندلی "موسی الرضا" به مراتب بیشتر بوده و گویی تاریخ دوباره تکرار می شود؛ یکبار در بیمه ایران و اینک دوباره خداحافظی موسی الرضا و نشستن سهامیان مقدم بر کرسی ریاست شرکت بیمه میهن.

به ویژه آنکه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه میهن هم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، روز چهارشنبه 29 تیر ۱۳۹۵ برگزار شده و به ازای هر سهم فقط 5 ریال سود بین سهامداران تقسیم شده است.

در حال حاضر،هادی درفشی،علی موسی رضا،علی محمدخانی،اسماعیل دلفراز و احمد درخشنده درترکیب هیات مدیره شرکت بیمه میهن حضور دارند.

بر پایه این گزارش سود خالص این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۴ معادل ۳۷,۹۵۹ میلیون ریال اعلام شده که پس از کسر ذخایر و اندوخته های لازم، 5 ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شده است.
منبع: نسیم آنلاین

نظرات
آخرین اخبار