ارسال کمک های پزشکی حکومت اقلیم کردستان عراق به قامشلو | فراتاب
کد خبر: 3244
تاریخ انتشار: 7 مرداد 1395 - 20:15
امروز صبح طی عملیات انتحاری داعش در شهر قامیشلو سوریه، بیش از 40 نفر کشته و قریب به 200 نفر از اهالی این شهر زخمی گردیدند

فراتاب - گروه بین الملل: یک کامیون کمک های پزشکی و بهداشتی امروز صبح توسط حکومت اقلیم کردستان عراق با توجه به نیازهای اعلامی بیمارستان و درمانگاه های سطح شهر قامشلو  برای امدادرسانی به مصدومان و  مجروحان انفجار تروریسی به این شهر اعزام شد.

به گزارش فراتاب به نقل از سایت خبری روداو با وجود آنکه تعدادی ماشین آمبولانس در مرز کردستان عراق با کردستان سوریه (مرز فیشخاپور) مستقر شده اند اما هنوز هیچ مصدومی از  قامیشلو به مرز نرسیده است. با این حال یک کامیون که حامل بیش از سه تن دارو و تجهیزات ضروری درخواستی از بیمارستان ها و درمانگاه های شهر قامیشلو بود سریعا به وسیله حکومت اقلیم کردستان  آماده و ارسال گردید.

عملیات انتحاری امروز صبح در قامیشلو بیش از 200 نفر کشته و زخمی داشت که در همان دقایق اولیه ریاست اقلیم کردستان عراق  مسعود بارزانی طی بیانیه ای به ابراز همدردی و محکومیت تروریسم پرداخت. در ادامه وی خواستار ارسال سریع کمک های ضروری پزشکی و نیز آمادگی بیمارستان های اقلیم کردستان از مصدومان این حادثه تروریستی گردید.

نظرات
آخرین اخبار