کد خبر: 3225
تاریخ انتشار: 7 مرداد 1395 - 11:35
واکنش سینماگران آمریکایی در حمایت از کاندیدای حزب دمکرات
سخنرانی سارا سیلورمن، اجرای دمی لواتو و حمایت برنی سندرز از های لایت های شبی بزرگ برای حزب دموکرات ایالات متحده بودند.

به گزارش فراتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، دوشنبه نخستین روز اجتماع ملی حزب دموکرات آمریکا را به پایان برد که پر از ستاره هایی از جمله میشل اوباما، برنی سندرز، سارا سیلورمن، ایوا لونگوریا و دمی لواتو بود.
بانوی اول ایالات متحده یک سخنرانی مثبت و خوش بینانه درباره هیلاری کلینتون ایراد کرد و گفت انتخابات «درباره این است که چه کسی قدرت شکل دادن به زندگی چهار تا هشت سال آینده فرزندان مان را خواهد داشت و من امشب اینجام چون در این انتخابات، تنها یک نفر هست که من برای کنار آمدن با این مسئولیت نسبت به او اطمینان دارم: دوست مان، هیلاری کلینتون.»
یکی از احساساتی ترین لحظات این مراسم توسط کارلا اورتیز ۱۱ ساله روی صحنه آورده شد که کنار مادرش، درباره مهاجرت صحبت کرد.
دیگر نکته قابل توجه مراسم سخنرانی سارا سیلورمن بود که خواستار وحدت در حزب دموکرات شد. این کمدین که یکی از حامیان سندرز بود، در حالیکه دیگر هواداران این دموکرات سر و صدا می کردند گفت: «می توانم چیزی بگویم؟ برای کسانی که می گویند یا برنی یا هیچ، دارید مسخره بازی در می آورید. هیلاری نامزد دموکرات ماست و من با افتخار به او رای می دهم.»
جاش گد در حمایت از سیلورمن در توییتر نوشت: «ممنونم سارا سیلورمن که اینطور روراست حرفت را زدی. حامیان سندرز که در جمع حضور داشتند باید از خودشان خجالت بکشند.»
دبرا مسینگ هم نوشت: «سارا سیلورمن ترکوند! عجب راک استاری!!!»
میشل اوباما در سخنرانی قدرتمند خود و به عنوان یکی از دو سخنرانی اصلی شب روی صحنه رفت و با هیجان زده کردن و احساساتی کردن مردم گفت: «نگذارید کسی به شما بگوید که این کشور بزرگ نیست.»
کریس راک در واکنش به سخنرانی او نوشت: «میشل اوباما باعث می شود من بخواهم مرد بهتری باشم.»
باراک اوباما نوشت: «این یک سخنرانی فوق العاده توسط زنی فوق العاده بود. نمی توانم بیشتر از این به او افتخار بکنم و کشور ما خوش شانس است که او را به عنوان بانوی اول دارد. دوستت دارم میشل.»
برنی سندرز هم شب را با یک سخنرانی جالب درباره هیلاری کلینتون به پایان برد و رسما حمایت خود را از او اعلام کرد. او همچنین از حامیانش در طول کمپین ریاست جمهوری تشکر کرد. راب راینر در توییتر نوشت: «ما هم باید از برنی سندرز به خاطر اشتیاقش در کنار هم آوردن همه برای متوقف کردن ترامپ و انتخاب کردن هیلاری تشکر کنیم.» پتون ازوالت گفت: «دوستت دارم برنی. همه دوستت داریم. کارت خوب بود مرد.» اکتیویا اسپنسر هم نوشت: «حالا می فهمم چرا همه برنی سندرز را انقدر دوست دارند. به این می گویند دموکراسی.»
کوری بوکر، سناتور اهل نیوجرزی هم دیگر سیاستمداری بود که روی صحنه رفت و یک سخنرانی احساساتی درباره «دو رویی زشت» دونالد ترامپ ایراد کرد. حرف های او درباره زنان و مکزیکی ها باعث شد جمعیت بلند شود و با تکرار پیغام امیدبخش او، طنین انداز صحبت های باراک اوباما در سال ۲۰۰۴ بشود که گفته بود: «آمریکا، ما برمی خیزیم.»
چلسی کلینتون در پاسخ به سخنرانی بوکر نوشت: «کوری بوکر الهام بخش عجب سخنرانی ای داشت!». پاتریشیا آرکت بازیگر هم اضافه کرد: «کوری بوکر در اجتماع دموکرات ها عالی بود. حسابی ترامپ را ترساند.» کلویی گریس مورتز، بازیگر جوان هالیوودی نوشت: «عجب روزی. میشل اوباما عالی بود. کوری بوکر عجب سخنرانی است. آینده آمریکا روشن است.»
دمی لواتو بعد از صحبت کردن درباره تجربیات خودش در زمینه مشکلات روانی، آهنگ «دلگرم» را خواند که باعث شد بازیگرانی از جمله الیزابت بنکس و ایوت نیکول براون بازیگر سریال «کامیونیتی» در توییتر به او اشاره کنند. براون نوشت: «بعد از آن نت آخر آهنگ فقط سرم را تکان دادم و می دانستم که او کارش فوق العاده بود! هم سخنرانی و هم آهنگش.»

منبع: بانی فیلم

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار