کد خبر: 3185
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1395 - 18:15
اکشن کمیک استریپی «لیگ عدالت»، برای 17 نوامبر سال آینده میلادی به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می رود.

به گزارش فراتاب، کار فیلم برداری این درام ابرقهرمانانه به نیمه رسیده و بزودی کارهای دیجیتالی آن آغاز می شود. بن افلک در نقش بتمن تازه سینما، نقش اصلی این فیلم پر کاراکتر و پر بازیگر را بازی می کند. گروهی از ابرقهرمانان داستان های مصور، در «لیگ عدالت» حضور دارند.

این کاراکترها شامل ابرقهرمانان سرشناسی مثل سوپرمن، بتمن، آکوامن، واندر وومن، فلاش و سایبرگ می شود. شخصیت معروف ژوکر هم، در این فیلم نقش مهمی دارد. ابرقهرمانان این اکشن کمیک استریپی، در داستان فیلم با یکدیگر متحد می شوند تا با عوامل منفی پرقدرت داستان مبارزه کنند.

به جز بن افلک، بازیگرانی هم چون هنری کاویل، ایمی آدامز، گال گادوت، جیسن موموآ، ویلیام دافو و جرمی آیرونز، نقش های مختلف فیلم را بازی می کنند. منتقدان سینمایی از «لیگ عدالت» به عنوان پاسخ کمپانی برادران وارنر به «آونجرز/ انتقام گیران» کمپانی والت دیزنی اسم می برند.

در «آونجرز» هم گروهی از ابرقهرمانان داستان های مصور شرکت مارول، با هم متحد شده و علیه کاراکترهای بد ماجرا مبارزه می کنند. شرکت دی سی کامیکز که مالک گروهی از ابرقهرمانان داستان های مصور است، با کمک کمپانی برادران وارنر آن ها را وارد دنیای سینما کرده است. زک اشنایدر امر کارگردانی «لیگ عدالت» را به عهده دارد. هزینه تولید این فیلم، حدود 150 میلیون دلار اعلام شده است.

منبع:جام جم

نظرات
آخرین اخبار