کد خبر: 317
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 17:50
توضیحات فرماندار کرمانشاه در مورد انتخابات:
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه به نامزدهای انتخاباتی هشدار داد در صورتی که جرائم متعددی در زمان مجاز تبلیغات مرتکب شوند احتمال کنار گذاشته شدن آن ها از صحنه انتخابات تا قبل از انجام رای گیری وجود دارد.

فراتاب: فضل الله رنجبر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در یک هفته مانده به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری فعالیت های تبلیغاتی نامزدها به صورت شبانه روز رصد و پیگیری می شود.

وی ادامه داد: باید و نبایدهای انتخاباتی و تبلیغاتی کاملا برای نامزدها و ستادهای انتخاباتی آن ها تشریح شده و موارد و مصادیق تخلف نیز به صورت کتبی در اختیار آن ها قرار گرفته است.

رنجبر یادآور شد: با توجه به این شرایط اگر هیات نظارت بر انتخابات موارد تخلفی را به صورت مکرر از نامزد یا نامزدهایی مشاهده و آن ها را به شورای نگهبان گزارش کند احتمال کنار گذاشته شدن آن ها از چرخه انتخابات وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه همچنین با اعلام شماره تماس 09188584204 و 09188328856 گفت: شهروندان و نامزدهای انتخابات در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند مراتب را با این دو شماره در میان بگذارند.

وی نصب بنر نامزدهای مجلس در سطح شهر و دیوار نویسی برای تبلیغات برای نامزدهای هر دو مجلس را از مصادیق بارز تخلف عنوان و اظهار کرد: بنرهای نصب شده سریعا توسط عوامل شهرداری جمع آوری و نیروی انتظامی نیز در صورت مشاهده فردی در حال دیوارنویسی وی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهد داد.

رنجبر در پایان گفت: هر نامزد انتخاباتی مجاز است در سطح هر منطقه شهرداری دو ستاد (یک ستاد آقا و یک ستاد خانم) تشکیل داده و تا ساعت هشت صبح روز ششم اسفند ماه تبلیغات خود را ادامه دهند. استان کرمانشاه دارای دو نماینده در مجلس خبرگان و شهرستان کرمانشاه نیز دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی می باشد. انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روز هفتم اسفند ماه سال جاری در 562 شعبه اخذ رای شهرستان کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار