کد خبر: 3117
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 22:55
عضو شورای شهر رشت:
عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از اکران تنها پنج روز از فیلم ایستاده در غبار در سینماهای این شهر، گفت: دست‌های پشت پرده مانع از ادامه اکران این فیلم در رشت شد.

به گزارش فراتاب، فرهاد شوقی عصر امروز در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: اجرای برخی از پروژه‌ها در مناطق رشت بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه هر پروژه‌ای که قرار است اجرایی شود باید براساس اولویت‌بندی باشد، افزود: دغدغه‌های فرهنگی در این زمینه وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه به اکران فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» اشاره کرد و آن را از آثار برگزیده در جشنواره فیلم فجر نامید.

وی اضافه کرد: این فیلم در شهر رشت تنها به مدت پنج روز اکران شد و سپس به بهانه اینکه مخاطب نداشت آن را از روی پرده‌های سینما برداشتند.

شوقی با انتقاد از اکران زودهنگام فیلم مذکور گفت: دست‌های پشت پرده این فیلم را از روی پرده سینماهای رشت برداشت و مخاطب نداشتن آن واقعیت ندارد.

وی نمایش چنین آثاری را بسیار سازنده خواند و خاطرنشان کرد: نباید چنین برخوردهایی با آثار سازنده سینمایی شود.

عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در جلسه مذکور با اشاره به سکونتگاه‌های غیر رسمی در این شهر اظهار کرد: باید برای برطرف شدن این مشکل دقت عمل داشت.

مجید رجبی تصریح کرد: مشکل سکونت‌گاه‌های غیررسمی در رشت زمانی برطرف می‌شود که به آنها مجوز دهند و در این شرایط بسیاری از مشکلات برطرف و شرایط کسب شکار نیز بهتر می‌شود.

منبع: فارس

نظرات
آخرین اخبار