«لبخند رخساره» اول شهریور کلید می‏خورد | فراتاب
کد خبر: 3109
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 17:55
دومین همکاری مشترک سعید نعمت ا… و بهرنگ توفیقی در روزهای پایانی تابستان کلید می خورد.

به گزارش فراتاب، سریال «لبخند رخساره» به تهیه کنندگی زینب تقوایی که برای پخش از یکی از شبکه های سیما در حال نگارش است، اول شهریور کلید خواهد خورد.
سعید نعمت ا… نویسنده سریال «لبخند رخساره» در گفت و گو با بانی فیلم عنوان کرد: بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، مجید مظفری و علیرضا آرا به سریال «لبخند رخساره» پیوستند و به این جمع بازیگران ده بازیگر اصلی دیگر اضافه خواهد شد. این سریال در شهریور ماه کلید می‌خورد.
سعید نعمت ا… درباره نگارش این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی گفت: تاکنون ۱۳ قسمت از این سریال را نوشتم و ۱۵ قسمت تا رسیدن به فینال اثر باقی مانده است. وی ادامه داد: پریوش نظریه، کامبیز دیرباز، ستاره اسکندری، مجید مظفری، علیرضا آرا به تازگی به این سریال پیوسته اند و تا روزهای آینده اغلب بازیگران نیز انتخاب خواهند شد. نویسنده سریال «پشت بام تهران» با اشاره به زمان کلید خوردن «لبخند رخساره» افزود: به احتمال فراوان اوایل شهریور ماه این سریال را کلید می‌زنیم. این نویسنده با اشاره به لوکیشن‌های این سریال نیز بیان داشت: این سریال علاوه بر تهران، در شهرهایی چون مشهد (قدمگاه) و بندرعباس مقابل دوربین خواهد رفت. در خلاصه داستان این سریال آمده است که: خلیل پدری است که فرزندش را چون جان خود دوست دارد، اما همیشه ترس از دروغی دارد که به او گفته است و حالا می‌خواهد با شهامت این دروغ را جبران کند. «لبخند رخساره» در مذمت دروغ است و لذت بخشش و ایثار برای یک خانواده. از دیگر عوامل این سریال می‌توان به دستیار کارگردان: امیر کهکشان، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: فرشید رئوفی،‌ مدیر تصویربرداری: فرشاد کل سفیدی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: محمد صادقی، تدوین: امیر شیبان خاقانی، صداگذار: کهرداد جلوخانی، برنامه ریز: محمد حمزه‌ای، عکاس: محمد دارایی و … اشاره کرد.

منبع: بانی فیلم

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار