خودم را کمدین نمی‌دانم | فراتاب
کد خبر: 3105
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 15:20
مهران رنجبر:
بازیگر مجموعه ˝دورهمی˝ می‌گوید حضور در یک کار کمدی برایش بسیار ترسناک و از طرفی هیجان‌انگیز بود.

به گزارش فراتاب، مهران رنجبر بازیگری است که با سریال "آوای باران" شناخته شد، در حالی که سال‌ها در عرصه تئاتر فعالیت داشته است. او این روزها در مجموعه "دورهمی" در نقش سپهر هنرنمایی می‎کند.

رنجبر درباره حضور خود در این مجموعه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این اولین حضور من در یک کار کمدی است. پیش از این در آثار جدی حضور داشتم و این اولین بار بودن برایم بسیار ترسناک و از طرفی هیجان‌انگیز بود. می‌ترسیدم در کنار بازیگرانی همچون مهران مدیری و سیامک انصاری کارم بی‌نمک باشد، اما خدا را شکر که بازخوردهای خوبی دریافت کردیم. هرچند من در این مجموعه کسب تجربه می‌کنم و به هیچ وجه خودم را کمدین نمی‌دانم. چرا که برای حضور در این عرصه باید بسیار تجربه اندوخت. ضمن اینکه هر کسی نوع اجرایش در کمدی کاملاً متفاوت است و باید تلاش کرد تا به یک سبک شخصی رسید.

وی درباره سپهر و ویژگی‌های این نقش بیان کرد: در واقع سپهر یک شخصیت خیلی رها و معلق است که کمتر فکر می‌کند و هیچ تمرکزی به روی کارهایش ندارد. در واقع این نقش، کاریکاتوری است از آدم‌هایی که در این دنیا و جامعه امروز خیلی با هیجان زندگی می‌کنند. سپهر در لحظه شاد می‌شود، صبح عاشق می‌شود و شب فارغ و حتی به ذهنش هم نمی‌رسد و فراموش می‌کند.

بازیگر سریال "آوای باران" درباره سایر فعالیت‌های خود عنوان کرد: به تازگی بازی در تله‌فیلم "تصمیم منطقی" به کارگردانی سیدوحید حسینی را به پایان رساندم و در این فیلم در کنار محمدصادقی، داود جباری، مریم معصومی، متین ستوده و سایر بازیگران بودم. یک کار هم برای گروه هنر و تجربه آماده اکران دارم که فعلاً اجازه ندارم درباره آن صحبت کنم. ضمن اینکه قصد دارم نمایش"لایکا و پیکاسو" را که درباره زندگی پابلو پیکاسو است در فرانسه به روی صحنه ببرم که هنوز زمان آن مشخص نیست.

رنجبر ادامه داد: از آنجایی که "دورهمی" هم تئاتراست و هم نیست فعلاً برای کارهای دیگر نمی‌توانیم برنامه‌ریزی خاصی داشته باشیم و درگیر این برنامه هستیم.

این بازیگر در ادامه درباره رسیدن به سبک بازی خاص خودش در آثار کمدی اظهار کرد: امیدوارم که بتوانم به سبک شخصی خودم در اجرای آثار کمدی برسم، اما از آنجایی که کار بسیار سختی است نمی‌دانم که چقدر می‌توانم موفق باشم. این موضوع را در ذهن دارم و دوست ندارم ادای کسی را دربیاورم. تلاش می‌کنم ریزریز تا جایی که مهران مدیری اجازه دهد در "دورهمی" این کار را پیش ببرم، ولی نمی‌شود گفت که بتوان این کار را به ‌سرعت انجام داد، چرا که نیازمند وقت و زمان بیشتری است.

منیع» هنرآنلاین

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار