کد خبر: 3098
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 07:45
برت مک‌گورک، نماینده اوباما در ائتلاف ضد داعش
برت مک‌گورک، نماینده رئیس جمهورامریکا در ائتلاف ضد داعش، هدف بعدی ائتلاف، خشکاندن منابع مالی داعش و مبارزه با دستگاه های تبلیغاتی، رسانه ای و فکری این گروه است.

 فراتاب سرویس بین الملل، برت مک‌گورک، نماینده اوباما در ائتلاف ضد داعش در مصاحبه ای با شبکه اسکای نیوز گفت: دوران تسلط داعش بر بخش های وسیع سپری شده است و تمرکز ائتلاف بین المللی برای نابودی داعش در عراق و سوریه است. وی همچنین گفت: راهبرد آتی ائتلاف بین المللی علیه داعش مشارکت ساکنان محلی در مبارزه با این گروه است تا نتایج بهتری کسب شود.

برت مک گورک در ادامه افزود: پس از آزادسازی شهر منبج سوریه از دست داعش، شاهد متلاشی شدن این گروه هستیم، چراکه یکی از راه های اصلی کمک رسانی آن ها قطع شده است. وی گفت: پس از آزادسازی منطقه منبج در سوریه، رقه  پایتخت داعش مقصد بعدی خواهد بود.

برت مک‌گورک هم چنین عنوان داشت که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا درخواست استقرار 300 سرباز آمریکایی برای مقدمه چینی جنگ رقه را داده است. وی تصریح کرد: ما 60 درصد از اراضی تحت تصرف داعش در عراق را  باز پس گرفته‌ایم و حملات ائتلاف بین المللی علیه مواضع داعش در عراق و سوریه همچنان ادامه دارد و هدف بعدی ائتلاف، خشکاندن منابع مالی و مبارزه با دستگاه های تبلیغاتی، رسانه ای و فکری داعش است.

نظرات
آخرین اخبار