کد خبر: 3077
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 23:35
ادریس البا می‌گوید که برای بازی در نقش جیمز باند زیادی پیر شده است.

به گزارش فراتاب، بازیگر 43 ساله سینمای بریتانیا یکی از گزینه‌های اصلی جایگزین شدن دنیل کریگ در سری فیلم‌های «جیمز باند» است.

البا که در حال حاضر فیلم «پیشتازان فضا: ماورا» را بر پرده سینما دارد در برنامه صبح بخیر آمریکا درباره احتمال حضورش در نقش «جیمز باند» گفت: «به گمانم من برای این نقش زیادی پیرم. چه کسی می‌خواهد کارهای جیمز باند را انجام دهد؟ ترسناک به نظر می‌رسد.»

در میان تمام بازیگرانی که تا کنون نقش جیمز باند را بازی کرده‌اند، راجر مور با 45 سال مسن‌ترین بوده است. مور نخستین بار سال 1973 در فیلم «زندگی کن و بگذار بمیرد» در نقش جیمز باند ظاهر شد.

البا علاوه بر این اعلام کرد که تا کنون درباره بازی در نقش جیمز باند با عوامل این فیلم تماسی نداشته است. او در ادامه افزود: «گفته‌ها درباره حضور من در جیمز باند ناشی از خواست مردم است وگرنه من تا کنون هیچ صحبتی با استودیوی سازنده فیلم در این باره نداشته‌ام. اما هر جا که می‌روم مردم می‌خواهند این اتفاق روی دهد.»

تام هیدلستون، ایدان ترنر و جیمز نورتون از دیگر گزینه‌های مطرح برای بازی در «جیمز باند» هستند. باربارا بروکولی تهیه‌کننده فیلم در حال حاضر مشغول کار روی دیگر پروژه‌های سینمایی است.

زمان آغاز ساخت قسمت بعدی «جیمز باند» که بیست و پنجمین قسمت از این سری فیلم‌ها است هنوز مشخص نیست.

منبع:خبرانلاین

نظرات
آخرین اخبار