کد خبر: 3028
تاریخ انتشار: 30 تیر 1395 - 19:56
دفتر سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد:
دفتر سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره چهارمین نشست کمیسیون مشترک برجام میان ایران و گروه 1+5 در وین اعلام کرد:‌ این نشست فرصتی را برای بازنگری اجرایی شدن برجام تا جایی که به مسایل هسته‌ای و تحریم‌ها مربوط می‌شد فراهم کرد و همه طرف‌ها بار دیگر بر تعهدهایشا

به گزارش فراتاب، پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه اروپا طی گزارشی اعلام کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام در ۱۹ جولای ۲۰۱۶ (روز گذشته) شش ماه پس از روز اجرا و یک سال پس از به نتیجه رسیدن برجام در وین برگزار شد. کمیسیون مشترک از طرف فدریکا موگرینی، نماینده عالی اتحادیه اروپا و هلگا اشمید، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هماهنگ شد و در آن کشورهای E۳+۳ و ایران در سطح مدیران یا معاونان وزیر خارجه شرکت کردند.

به گزارش ایلنا، دفتر سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پایان آورده است:‌ این نشست فرصتی را برای بازنگری اجرایی شدن برجام تا جایی که به مسایل هسته‌ای و تحریم‌ها مربوط می‌شد فراهم کرد و همه طرف‌ها بار دیگر بر تعهدهایشان برای اجرای کامل و موثر برجام تاکید کردند.

توافق با قدرت پیش می رود

همین راستا، استفان مول هماهنگ کننده ارشد آمریکا در صفحه شبکه مجازی خود نوشت: امروز دوباره برای شرکت در تازه‌ترین نشست مشترک برجام، به وین زیبا برگشتم. وی همچنین درباره شرایط توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 افزود: توافق یک ساله است و با قدرت به پیش می‌رود.

نظرات
آخرین اخبار