کد خبر: 2978
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 17:15
اسکار آیزاک ستاره فیلم‌ های «جنگ‌های ستاره‌ای» و «افراد ایکس» در «فیلم ربودن ادگاردو مورتارا» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بازی می‌کند.

به گزارش فراتاب، اسکار آیزاک برای بازی در درام مذهبی "ربودن ادگاردو مورتارا" (The Kidnapping of Edgardo Mortara) در حال مذاکره است و در صورت توافق روبروی مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی برنده اسکار (که در دو فیلم "پل جاسوس‌ها" و بی‌اف‌جی" با استیون اسپیلبرگ همکاری کرد) ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ورایتی، اسپیلبرگ فیلم "ربودن ادگاردو مورتارا" را در سه ماه اول سال 2017 بعد از پایان تولید فیلم "بازیکن یک آماده" (Ready Player One) مقابل دوربین می‌برد.

فیلمنامه "ربودن ادگاردو مورتارا" را تونی کوشنر از روی رمانی به قلم دیوید کرتزر نوشته است. شرکت آمبلین اینترتینمنت تهیه‌کننده این پروژه سینمایی است.

داستان در سال 1858 در بولونیا در ایتالیا روی می‌دهد و درباره یک پسر جوان یهودی است که به طور مخفیانه غسل تعمید داده می‌شود. او را به اجبار از خانواده‌اش جدا می‌کنند تا به عنوان یک مسیحی بزرگ شود. تلاش پدر و مادر او برای آزاد کردن پسرشان، بخشی از یک نبرد سیاسی بزرگ‌تر می‌شود که حاکمیت پاپ را در مقابل دموکراسی و وحدت ایتالیا قرار می‌دهد.

نقش آیزاک در فیلم هنوز مشخص نیست.

اسپیلبرگ مدتی بود به کار روی این پروژه فکر می‌کرد، اما اکنون که کوشنر فیلمنامه را تحویل داده است، به نظر می‌رسد "ربودن ادگاردو مورتارا" فیلمی باشد که اسپیلبرگ بعد از "بازیکن یک آماده" روی آن کار می‌کند.

آیزاک 37 ساله که متولد گواتمالا است، بجز بازی در فیلم‌های پرفروش مانند"جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" و "افراد ایکس: آپوکالیپس" در فیلم‌های مستقل مانند "اکس-ماکینا"، "خشن‌ترین سال" و "درون لوین دیویس" هم بازی کرده است.

او در 2015 در سریال "یک قهرمان به من نشان بده" تولید شبکه اچ‌بی‌او هم نقش‌آفرینی کرد که با هر چند در جوایز امی نادیده گرفته شد، اما ژانویه پیش یک جایزه گلدن گلوب برای او به همراه داشت. آیزاک در فیلم "قول" (The Promise) به کارگردانی تری جرج هم بازی می‌کند. او همچنین به تازگی بازی در فیلم‌های "انهدام" (Annihilation) به کارگردانی الکس گارلند و "جنگ‌های ستاره‌ای هشت" را به پایان رسانده است که هر دو سال 2017 اکران می‌شوند.

منبع: هنرآنلاین

نظرات
آخرین اخبار