سوگل طهماسبی: تلویزیون جان دوباره گرفته است | فراتاب
کد خبر: 2974
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 16:10
سوگل طهماسبی بازیگر می‌گوید با پخش سریال « کیمیا» و بعد از آن سریال «برادر» خیلی از مخاطبان دوباره با تلویزیون آشتی کرده‌اند و بیننده آن شده‌اند.

به گزارش فراتاب، سوگل طهماسبی بازیگر جوانی است که این روزها او را در نقش مریم، دختر خبرنگاری که در سریال "برادر" برای برادران و خانواده‌اش نگران است، به خاطر داریم. 

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌‌های خود گفت: برای حضور در یک سریال جدید قرارداد بستم که به زودی کلید می‌خورد، اما خیلی درباره آن نمی‌توانم توضیح دهم، چرا که این روزها تا کاری کلید زده نشود خیلی نمی‌شود روی آن حساب باز کرد.

وی درباره فضای کاری این روزهای تلویزیون و بازخوردهایی که پس از پخش سریال "برادر" در ایام ماه مبارک رمضان از مخاطبان دریافت کرده است، بیان کرد: من فکر می‌کنم با پخش سریال" کیمیا" و بعد از آن سریال "برادر" تا حدودی خیلی از مخاطبان دوباره با تلویزیون آشتی کردند و بیننده آن شدند و تلویزیون جان دوباره‌ای گرفته است و مخاطبان، برنامه‌های تلویزیون را دنبال می‌کنند. تا به امروز بازخوردها خوب بوده است و آدم‌هایی که کارها را می‌بینند ارتباط خوبی گرفته‌اند و از نظر کاری نیز پیشنهاد‌های خوبی داشتم و سعی کردم درست‌ترین انتخاب را داشته باشم، چرا که وقتی یکی دو کار خوب از شما پخش می‌شود باید با وسواس بهتری انتخاب کرد که نقش کلیشه و تکراری نشود و با آدم‌هایی کار کرد که بتوان توقع بیننده را هم جوابگو بود.

بازیگر سریال" یوسف پیامبر" ادامه داد: بسیاری می‌گویند کیفیت کارها پایین آمده است، در حالی که کیفیت آثار بستگی به امکاناتی دارد که در اختیار کارگردان قرار می‌گیرد و اگر امکانات خوبی در اختیار کارگردانان قرار داشته باشد، مسلماً می‌توانند با تجربه‌ای که کسب کرده‌اند کار بهتری بسازند، اما وقتی بودجه کافی نیست و امکانات مناسب هم در اختیار گروه قرار نمی‌گیرد، آدم‌ها کار ضعیف‌تری می‌سازند و این یک کار نسبی است. از سوی دیگر تولیدات پایین آمده است، ما قبلاً تله‌فیلم‌ها را داشتیم و باعث می‌شد بسیاری از هنرمندانی که امروز بیکار هستند، مشغول کار باشند. سریال یک گنجایشی برای جذب بازیگر دارد و نمی‌توان انتظار داشت همه در سریال نقش اصلی داشته باشند. با این حجم بازیگران باید بتوانیم تولیداتی داشته باشیم که بازیگران در جایگاه خود که جایگاه مناسبی باشد و لطمه به گذشته و سابقه هنری‌شان نخورد مشغول به کار شوند.

طهماسبی در پاسخ به این سؤال که از کلیشه شدن در نقش‌های مثبت نمی‌هراسد عنوان کرد: به زودی فضاهای دیگر را هم تجربه می‌کنم و از این فضا دور می‌شوم، اما نباید این نکته را فراموش کرد که حتی در سینمای هالیوود هم همین‌طور است و برخی از بازیگران در یک قالب جا افتاده‌اند و بیننده آن را پذیرفته و به آن علاقه‌مند است و دوست دارد بازیگر مورد علاقه‌اش را در همان قالب ببیند و فکر نمی‌کنم کلیشه شود. ضمن اینکه من همواره تلاش کردم تا هیچ‌یک از نقش‌هایی که ایفا کرده‌ام با دیگری یکسان نباشد و تفاوت‌هایی در آن‌ها دیده شود که مخاطب را به یاد نقش قبلی نیندازد. به طور مثال نرگس سریال " کیمیا" با مریم سریال "‌برادر" کاملاً متفاوت است و وقتی این دو کنار هم قرار گیرند حتی در نوع خندیدن نیز این تفاوت وجود دارد. ما به شکلی قابل کنترل رفتار کردیم تا هیچ چیزی تکراری نشود.

وی ادامه داد: به همین خاطر ایفای نقش و بازی به خلاقیت بازیگر برمی‌گردد و اینکه بتواند در آن ژانری که بازی می‌کند بازی‌های یکسانی نداشته باشد. من در بازخوردها هم ندیدم که به شباهت نقش‌هایم اشاره‌ای شده باشد.

بازیگر فیلم سینمایی "چارسو" درباره فعالیت در سینما گفت: در حال حاضر در سینما خیلی پروژه‌های جدیدی کلید نخورده است و به خاطر اتفاقاتی که در طی این مدت کوتاه افتاده است و درگذشت هنرمندان برجسته سینما، به نظر می‌رسد کمی کارها کندتر پیش می‌روند. تولیدات سینمایی از مهرماه شکل جدی به خود می‌گیرند و همه برای جشنواره به تکاپو می‌افتند.

طهماسبی همچنین درباره حضور در تئاتر اظهار کرد: در حوزه تئاتر پیشنهاد‌هایی داشتم، اما گذاشتم در مقطعی کار کنم که ذهنم آزاد باشد و دغدغه‌ای نداشته باشم، چرا که در تئاتر جای خطا برای من بازیگر وجود ندارد و باید در شرایطی به روی صحنه رفت که خطایی در بازی نداشته باشی.
وی که ایفاگر یک دختر خبرنگار در سریال" برادر" بود درباره این شغل و سختی‌های آن عنوان کرد: خبرنگاری کار بسیار سخت و پردردسر و پرحاشیه‌ای است. خبرنگاری بیشتر یک دغدغه شخصی است.

منبع: هنرآنلاین

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار