کد خبر: 2954
تاریخ انتشار: 28 تیر 1395 - 16:55
استودیو لایونزگیت اعلام کرد در سال 2017 با ادامه فیلم جدید «اره» راهی سینماها می‌شود

به گزارش فراتاب، فرانچایز «اره» قرار است 27 اکتبر 2017 اکران شود و یک قسمت دیگر به این فیلم ترسناک اضافه شود.
در حالی که تاکنون 7 فیلم از این مجموعه ساخته شده و در مجموع 871 میلیون دلار در بازار جهانی فروش کرده است، یک فیلم دیگر که هنوز نامی ندارد، به زودی در دست ساخت قرار می‌گیرد تا سال آینده و یک هفته پیش از تعطیلات هالووین راهی سینماها شود و این در حالی است که فیلم اصلی «اره» با بازی کری الویس و دنی گالور نیز به مدت یک هفته از 31 اکتبر راهی سینماها می شود.
مایکل اسپیریگ و پیتر اسپیریگ که کارگردان فیلم خون‌آشامی «روز شکن‌ها» را ساخته، در این فیلم حضور خواهند داشت.
هنوز روشن نیست فیلمنامه این فیلم آمده است، اما فروش امتیاز این فیلم از همین حالا شروع شده است. درباره بازیگران نیز اطلاعاتی ارایه نشده است. گفته شده تهیه کنندگان این فیلم قصد دارند آن را برای جشنواره تورنتو آماده کنند.
این مجموعه که با تمرکز بر قاتلی به نام جیگسا (جیگ اره) با بازی توبین بل ساخته شده با تمرکز بر تله‌هایی که او برای مقتولان بیگناه می گذرد و تلاش آنها برای نجاتشان ساخته شده در فاصله سال‌های 2004 تا 2010 به فیلم محبوب هالووین بدل شد و هر سال یک فیلم جدید از آن ساخته شد و به نمایش درآمد. اولین فیلم با فروشی 103 میلیون دلاری در سراسر جهان روبه رو شد و این مجموعه 874 میلیون دلار فروش کرد و به عنوان موفق ترین فیلم ترسناک همه دوران شناخته شد.
«اره» از جایگاهی ویژه در تاریخ فیلم ترسناک معاصر برخوردار است و اولین همکاری بین جیمز وان کارگردان و لی وانل نویسنده بود. وان کارگردانی قسمت اول این مجموعه را برعهده داشت و وانل دو قسمت اول فیلم را نوشت و فیلم سوم هم بر اساس قصه او و جیمز ون نوشته شد. «اره» دوم تا چهارم را دارن لین بوسمن کارگردانی کرد و فیلمنامه بقیه قسمت‌ها را پاتریک ملتون و مارکوس دانستن نوشتند.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار