درآمد نجومی «کیم کارداشیان» از یک بازی سازی! | فراتاب
کد خبر: 2936
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 15:30
کیم کارداشیان هنرمند معروف ارمنی/آمریکایی توانست با طراحی بازی ساده برای اندروید به درآمدی نجومی دست یابد.

به گزارش فراتاب: کیم کارداشیان بازیگر و بازرگان 35 ساله ارمنی توانسته است با طراحی یک بازی ساده اندرویدی درآمدی نجومی برای خود رقم بزند.

مجله فوربس در آخرین نسخه از ماهنامه اش کیم کارداشیان را به عنوان پولسازترین زن در سال 2016 انتخاب کرده است، کیم کارداشیان که در سال 2008 با کمک خانواده اش برنامه ای تلویزیونی درباره کارهای روزانه خود در شبکه «ای اینترتیمنت» ساخت اکنون پس از گذشت 8 سال برنامه تلویزیونی «با کارداشیان ها همراه باشید» یکی از پربازدیدترین و پرطرفدارترین برنامه ها به شمار می آید که موفقیت این برنامه باعث شد تا خانواده کارداشیان و جنرها به درآمدی نجومی تنها برای نمایش کارهای روزمره خود در تلویزیون دست پیدا کنند و در شبکه های مجازی به عنوان پرطرفدارتین چهره ها و پولسازترین ها شناخته شوند.

کیم کارداشیان که چندی قبل در اینستاگرام خود خبر از طراحی بازی شخصیت خود را به طرفدارانش داده بود اکنون پس از گذشت چند ماه بازی ساده «کیم کارداشیان: هالیوود» توانسته رکورد پرفروش ترین و بیشترین در دانلود را ازآن خود کند.

به گفته مدیر قسمت فنی گوگل پلی بازی اندروید «کیم کارداشیان: هالیوود» تنها در کمتر از چند ماه 45 میلیون بار دانلود شده است که کیم کارداشیان توانسته با این بازی ساده 45 میلیون دلار به دست آورد.

کیم کارداشیان پس از انتشار تصویرش بر روی مجله فوربس در تویتر رسمی خود گفت: «هرگز فکر نمیکردم که روزی تصویر من بر روی مجله فوربس با عنوان یکی از پولسازترین چهره های تاریخ چاپ شود! پدرم حتما به من افتخار خواهد کرد.»

کیم کارداشیان علاوه بر فروش بازی چشمگیرش در اپلیکشن های اندروید نیز در صنعت استیکر و شکلک برای برنامه های ارتباطی همچون «تلگرام، اینستاگرام و...» فعالیت دارد که استیکر ها و شکلک های کیم کارداشیان اکنون پراستفاده ترین ها در بین شبکات و برنامه های ارتباطی مجازی می باشد.

کیم کارداشیان در فوریه 2016 قرار دادی 100 میلیون دلاری با شبکه «ای اینترتینمنت» بست تا در 4 سال آینده با آن ها در برنامه «با کارداشیان ها همراه باشید» همکاری کند، کیم کارداشیان همچنین برند لباسی را با خواهرانش «کورنتی و کول» با نام «داش» در سال 2006 در میامی، نیویورک، و وست هالیوود افتتاح کرد که اکنون یکی از پرفروش ترین برند های لباس در دنیا می باشد.

 گروه فرهنگی فراتاب - شادی پشنگ

انتشار مطالب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

 

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار