تا ساعت 24 امشب 9 پرواز از 7 ایرلاین به مقصد ترکیه لغو شده اند | فراتاب
کد خبر: 2924
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 22:01
تبعات کودتا برای مسافران
معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه برای انجام پروازهای ترکیه منتظر تصمیم مقامات امنیتی هوانوردی کشورمان هستیم، گفت: از بامداد امروز تا این ساعت 9 پرواز 7 ایرلاین داخلی و خارجی به ترکیه لغو شده است.

 فراتاب-گروه اقتصادی : کوروش فتاحی در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه تمام پروازها به کشور ترکیه لغو شده است، اظهار داشت: پروازها به تمام مقاصد ترکیه و نه فقط فرودگاه آتاتورک، تا اطلاع ثانوی لغو است.

وی ادامه داد: تاکنون تصمیمی که گرفته شده این است که از ساعت 2 بامداد که خبر کودتای ترکیه منتشر شد تا ساعت 24 امشب هیچ پروازی به هیچ یک از مقاصد و فرودگاه های ترکیه انجام نشود.

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه تاکنون 9 پرواز به مقصد ترکیه لغو شده است، گفت: از بامداد امروز تاکنون پروازهای 7 ایرلاین داخلی و ترک به ترکیه لغو شده اما خوشبختانه با اطلاع رسانی سریع به مسافران هیچ مسافری در فرودگاه امام معطل انجام پروازها نمانده است.

فتاحی تاکید با اینکه مدیرت بحران در فرودگاه امام به خوبی انجام شده است، گفت: مسافرانی که در این ساعات گذشته به ترکیه پرواز داشتند به سرعت در فرودگاه امام ساماندهی شدند و پس از پذیرایی با اطلاع رسانی به موقع به منازل خود بازگشتند و به سایر مسافران هم اطلاع رسانی شد که پروازهایشان تا اطلاع ثانوی لغو است.

وی ادامه داد: برای از سرگیری پروازها به ترکیه منتظر تصمیم مقامات امنیتی هوانوردی کشورمان هستیم اما فکر می‌کنم زودتر از ساعت 24 امشب پروازهای ترکیه از سر گرفته شود.  

 

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار