نسیم ادبی: فصل دوم «شهرزاد» شهریور کلید خواهد خورد | فراتاب
کد خبر: 2901
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 17:00

به گزارش فراتاب، نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌‌های اخیر خود در عرصه سینما به خبرنگار هنرآنلاین گفت: فعلاً مشغول کار خاصی در عرصه سینما نیستم و تنها فیلم "خوب، بد، جلف" به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی را در نوبت اکران دارم که زمان آن هنوز مشخص نیست.

بازیگر فیلم سینمایی" چهارشنبه" درباره نقش خود در این فیلم اظهار کرد: یک نقش کاملاً عجیب است. ضمن اینکه متن درجه یکی داشت. به غیر از سه نقش اصلی همه نقش‌های کوتاه‌تری ارائه کردند. پیمان قاسم‌خانی دوست دارد با بچه‌هایی که می‌شناسد کار کند و آن‌قدر انرژی پشت صحنه خوب بود که باورمان نمی‌شد یک کار سینمایی است. فکر می‌کنم کمدی خوبی است مخصوصاً با حضور حمید فرخ نژاد که کاملاً متفاوت بازی کرده است.

وی درباره شروع تصویربرداری فصل دوم سریال "شهرزاد" بیان کرد: طی صحبت‌هایی که شده قرار است 15 شهریورماه این سریال کلید زده شود.

بازیگر سریال" شهرزاد" درباره شخصیت حمیرا و اتفاقاتی که در فصل دوم این سریال برایش رخ می‌دهد اظهار کرد: از آنجایی که فیلمنامه هنوز کامل نشده و گروه در حال نگارش متن هستند خیلی در جریان جزئیات کار قرار ندارم. تنها از یکسری اتفاقات که از قبل درباره آن‌ها صحبت شده بود مطلع هستم.

ادبی درباره سایر فعالیت‌های خود عنوان کرد: این روزها علاوه بر تدریس در دانشگاه، بیشتر تمرکزم روی داوری در عرصه تئاتر و آموزش است. در حوزه تئاتر به تازگی داوری جشنواره بازیگری سه‌نقطه به پایان رسید و داوری جشنواره تئاتر فانوس را هم پیش رو دارم و این داوری‌ها در حوزه بداهه و خلاقیت خواهد بود. از سوی دیگر کارگاه‌های آموزشی‌ هم به صورت تک‌درس دارم که به زودی زمان برگزاری آن‌ها اعلام می‌شود.

او همچنین درباره حضور در تلویزیون نیز گفت: فعلاً در تلویزیون فعالیتی ندارم و ترجیح می‌دهم فعالیتی هم نداشته باشم. تنها در یک اپیزود از سریال " در قصه‌ها زندگی می‌کنند" ساخته داود بیدل حضور دارم که برای پخش از شبکه آی‌فیلم آماده شده است.

منبع: هنرآنلاین

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار