کد خبر: 2891
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 22:05
مهر نوشت:سه هنرمند برگزیده موسیقی آذربایجان که قرار است جمعه ۲۵ تیر ماه در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه بپردازند، روز گذشته وارد ایران شدند.

به گزارش فراتاب، شهریار ایمانف، رحمان ممداف، تورال ممدلی سه نوازنده‌ای هستند که هر کدام در نواختنِ ساز خود صاحب سبکند. این سه نوازنده روز گذشته وارد ایران شدند و هم اکنون در اردبیل به سر می‌برند تا خود را برای اجرای روز جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ در سالن همایش‌های برج میلاد آماده کنند.

این اجرا با حضور گروه «خطایی» به روی صحنه می‌رود و در کنار این هنرمندان، ودود موذن آواز می‌خواند.شهریار ایمانف نوازنده تار است که در نواختنِ این ساز سبکی جدید و پیچیده برای خودش ابداع کرده و در کارش پیشتاز است. در کارنامه شهریار ایمان‌اف اجرا در آکروپولیس یونان و همکاری با ارکسترهای بزرگ دنیا به چشم می‌خورد. برخی از ویدیوهای اجرای این نوازنده در شبکه‌های اجتماعی بازدیدهای پرشماری داشته است.

رحمان ممداف از نوازندگان و سولیست‌های گیتار برقی در کشور آذربایجان است که سبک خاص خود را در نوازندگی این ساز دارد. او در کشور آذربایجان شناخته شده است و در ترکیه هم محبوبیت خاص خود را دارد. رحمان ممدلی علاوه بر گیتار، تار هم می‌نوازد.

تورال ممدلی فرزند رحمان ممدلی است. او آهنگساز است و درس آهنگسازی خوانده و سال گذشته در مسابقات جهانی در مجارستان و در میان آهنگسازان جوان مقام نخست را به دست آورد. ممدلی پیانو می‌نوازد و جوایز متعددی هم در کارنامه خود دارد.

کنسرت گروه «خطایی» به خوانندگی ودود موذن و با حضور سه هنرمند سرشناس موسیقی آذربایجان جمعه  ۲۵ تیر ساعت ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می شود.

منبع: خبرآنلاین

نظرات
آخرین اخبار