معذرت‌خواهی قاضی دیوان عالی آمریکا از ترامپ | فراتاب
کد خبر: 2883
تاریخ انتشار: 25 تیر 1395 - 04:25
در ادامه جنجال اخیر
یکی از 4 قاضی لیبرال دیوان عالی ایالات‌متحده، که در طی روزهای اخیر به دلیل انتقاد صریح و تند از ترامپ، موردحمله نامزد جمهوری خواهان واقع‌شده بود، امروز رسماً از ترامپ، عذرخواهی کرد.

فراتاب - سرویس بین الملل: یکی از 4 قاضی لیبرال دیوان عالی ایالات‌متحده، که در طی روزهای اخیر به دلیل انتقاد صریح و تند از ترامپ، موردحمله نامزد جمهوری خواهان واقع‌شده بود، امروز رسماً از ترامپ، عذرخواهی کرد.

روث بیدر گینزبورگ، در بیانیه رسمی خود عنوان داشت که حرف‌های اخیر وی غیرعاقلانه بوده و از این بابت متأسف است. وی به این مسئله اعتراف کرد که قضات دیوان عالی، اساساً حق اظهارنظر سیاسی در مورد نامزدها و افراد سیاسی‌کار ندارند. دومین قاضی زن تاریخ دیوان عالی ایالات‌متحده در روزهای اخیر از ترامپ، انتقادهای تندوتیزی نموده بود، و در مقابل ترامپ، نیز با استناد به اینکه خانم قاضی، اظهارات احمقانه عنوان داشته خواهان کناره‌گیری وی شده بود.

گفتنی است، عذرخواهی خانم گینزبورگ، در رسانه‌های روز پنجشنبه 14 جولای ایالات‌متحده انعکاس خاصی یافته بود. ای بی سی، سی بی اس، هافینگتون پست، فاکس نیوز، ام اسن ان بی سی، نیوزویک، یو اس ای تو دی، صدای آمریکا از جمله رسانه هایی بودند که به این مسئله پرداختند.

نظرات
آخرین اخبار