کد خبر: 2856
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 13:15

به گزارش فراتاب: روز گذشته دیلی میل با انتشار تصویری از دواین جانسون یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «سریع و خشن» با لباسی نارنجی در پشت میله های آهنین خبر از زندانی شدن وی در فصل هشتم این سریال داد.

«اف، گاری گاری»، کارگردان «سریع و خشن» در طی نشست خبری که با روزنامه دیلی میل داشت اعلام کرد که ستاره فیلم «دواین جانسون» در فصل هشتم این فیلم بخاطر جراحاتی که در فصل قبل به وی وارد شده بود قادر به انجام صحنه های مبارزه و سخت نیست.

دوای جانسون در فصل هشتم سریال «سریع و خشن» برعکس فصل های گذشته که فردی خشن و مبارزه طلب بود این بار باید بدون صحنه های درگیری به فکر راهی برای فرار از زندان باشد که همین امر باعث نزدیک شدن وی به «وین دیزل» برای کمک خواهد بود.

در فصل هشتم این سریال «وین دیزل» یکی از بازیگران ثابت و اصلی این فیلم باید به مبارزه با غول ماشین ها یعنی «شالریز ترون» بپردازد. همچین کارگردان این فیلم خبر از حضور «جیسون استاتهم» را داد که وی در گروه خلافکاران و زیر مجموعه «شالریز ترون» می باشد. کارگردانی این فیلم را «اف، گاری گاری» به عهده دارد که زمان اکران آن را 14 آپریل 2017 اعلام کرده است.

 

فراتاب -گروه فرهنگی / شادی پشنگ

انتشار مطلب با ذکر منبع (فراتاب) بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار