کد خبر: 2853
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 11:15

فراتاب - گروه فرهنگی / شادی پشنگ: بعد از نقش آفرینی درخشان در «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» اکنون زندیا  به دومین پروژه سینمایی درخشان خود یعنی «بزرگترین شومن» پیوسته است.

زندیا بازیگر جوان و محبوب آمریکایی که فعالیت هنری خود را از سن 13 سالگی با بازی در سریال های دیزنی آغاز کرد، اکنون توانسته پس از 6 سال از حضورش در عرصه هنر به یکی از موفق ترین چهره های جوان در بین مخاطبین و البته رسانه ها تبدیل شود؛ که همین موفقیت وی باعث شده تا از سوی تهیه کننده ها و کارگردانان مختلفی درخواست های بزرگ سینمایی به وی پیشنهاد شود. و البته او هم گفته است که پس از بررسی های مختلف، بعد از حضور در اولین پروژه سینمایی خود یعنی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» اکنون می خواهد در پروژه «بزرگترین شومن» به ایفای نقش بپردازد.

لازم به ذکر است که پروژه سینمایی «بزرگترین شومن» فیلمی موزیکال با حضور هنرمندان معروفی همچون هیو جکمن، میشل ویلیامز، زاک افرون و با کارگردانی مایکل گریسی ماه سپتامبر  آغاز به فیلمبرداری می شود. به گفته هیو جکمن بازیگر نقش اصلی این فیلم که وی زندیا را به این پروژه معرفی کرده تا در آن به ایفای نقش بپردازد قرارست که زندیا یکی از نقش های اصلی و نقش مقابل زاک ایفرون را اجرا کند.

 

نظرات
آخرین اخبار